  • 11. Data: 2003-03-18 13:22:12
    Temat: Re: ROR dla emeryta i rencisty
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    Van GoGush <G...@N...onet.pl> napisał(a):

    > Listonosz przyjdzie i przyniesie do domu

    A jeśli nikogo nie zastanie? A może chodzi o końcówki?

    Przypominam:

    Jacek

  • 12. Data: 2003-03-18 13:45:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli nikogo nie zastanie? A może chodzi o końcówki?

    Najprawdopodobniej chodzi o koncowki (patrz nizej). Mozna zamowic do wyplaty
    okragla kwote...;-)

    > Przypominam:

    Przy jednej wyplacie w miesiacu to wlasciwie nie ma znaczenia czy
    prowadzenia konta kosztuje w banku X 7zl/mc i bezplatne bankomaty tego
    banku, czy Bank Pocztowy za 3,00zl/mc i jedna wyplata w _dowolnym_
    bankomacie za 3,50zl, czy tenze bank pocztowy i dostawa przez listonosza
    "okraglej" kwoty za 3,00zl.

    W sprawie potrzeb:
    Tylko dzis im sie wydaje ze zadne uslugi nie beda potrzebne:
    - wczesniej czy pozniej sie przekonaja, ze placenie karta moze byc wygodne
    (choc pewnie niezbyt czesto beda z tego korzystac w malej miejscowosci)
    - z wiekiem wyprawy do "elektrowni/gazowni" zeby zaplacic gotowka "bez
    prowizji" moga sie stac problemem i moze przydadza sie zlecenia stale albo
    obsluga przez telefon;

    IMHO Bank Pocztowy jest tu niezlym pomyslem.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2003-03-18 14:01:32
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

    > IMHO Bank Pocztowy jest tu niezlym pomyslem.

    Nie korzystam z usług ani Banku Pocztowego ani PKO BP stąd moja znajomość ich
    oferty jest ograniczona, ale czy nie jest tak że PKO BP za podobną cenę
    oferuje podobne usługi plus legendarna sieć bankomatów za darmo?

    Jacek

  • 14. Data: 2003-03-18 14:08:33
    Od: "LOKI" <s...@w...pl>

    > ...i tu jest pies pogrzebany. Wszystko zależy od tego jakie macie banki >
    miasteczku. PKO BP?

    Liczba bankomatów : 17
    PKOBP
    PEKAO-SA
    BGZ
    KB
    KB
    INVEST
    PEKAO-SA
    BGZ
    PEKAO-SA
    PEKAO-SA
    BSK
    PKOBP
    BPHPBK
    BPHPBK
    BPHPBK
    BPS
    BGZ

    LOKI

  • 15. Data: 2003-03-18 14:08:53
    Od: "Jacek " <j...@N...gazeta.pl>

  • 16. Data: 2003-03-18 14:38:30
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik LOKI napisał:

    > Liczba bankomatów : 17
> [...]

    Oszaleli z tymi bankomatami. Mala dziura i tyle tego? ;-))) A do ktorego
    maja najblizej?

    Bartol

  • 17. Data: 2003-03-18 14:43:37
    Od: A_Zet <a...@8...trzepak.pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2003 12:39:52 +0100, "LOKI" <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    >1. jedno konto (na zasadzie współposiadacze )
    >2. małżeństwo: emeryt i rencistka
    >3. nie robią przelewów
    >4. nie potrzebuja kart kredytowych
    >5. nie płacą kartą za zakupy
    >6. nie potrzebuja dostępności debetu
    >7. nie maja pojęcia o internecie, odpadaja konta internetowe
    >8. mieszkają w zapyziałym 50 tyś. miasteczku
    >9. potrzebuja wybrać pieniądze z bankomatu RAZ w miesiącu (najlepiej
    >bezpłatnie)
    >
    >Praktycznie chodzi o to by pieniądze nie były przesyłane z ZUS pocztą tylko
    >trafiały na rachunek bankowy. To wszystko.

    Ty sie nie zastrzegaj emerytura czy renta, bo nie o to chodzi (sam mam
    'tylko' 66 lat a wszystko zalatwiam przez internet). Patrz pod katem
    wlasnej wygody i maksymalizacji zyskow a nie minimalizacji strat. :-)

    Po prostu zainteresuj sie tym, czy w miasteczku masz bankomat
    Euronetu, od tego zacznij. Jesli odpowiedz twierdzaca, to zaloz nie
    jedno ale dwa konta internetowe: w LG i mBanku, obsluga obydwu
    bezplatna, obydwa maja najwyzsze oprocentowanie srodkow biezacych.
    Obydwa spelniaja wszystkie pozostale wymagania.

    Jesli jednak brak Euronetu to rzeczywiscie musisz poszukac najblizej,
    najwygodniej dostepnego, i wowczas dopiero sobie przelicz, czy na
    przyklad oblsuga 7 zl. w ING BSK to wiecej niz zostawiasz listonoszowi
    za przyniesienie Ci emerytury/renty... Bo mimo iz zadales mnostwo
    pytan, czy tez postawiles sporo warunkow wstepnych bez odpowiedzi na
    podstawowe pytanie warunki te sa bezprzedmiotowe (o pytanie jaki
    ROR-bank, bo wowczas zawsze bedzie odpowiedz jaka udzielil Napoleon
    tlumaczacym sie dlaczego nie strzelaja na jego wiwat).

    Zmien sposob myslenia, to od razu dostrzesz, ze karta bankomatowa
    sluzy w o s t a t e c z n o s c i do wyplaty gotowki :-))) - no bo
    skoro masz dostep do internetu, o czym swiadczy Twoj post...
    Jesli nawet ktos Ci grzecznosciowo wystukal te wiadomosc, to nie
    uwazam by stalo mu na przeszkodzie dokonac za Ciebie co miesiac
    stalych platnosci z Twego konta za darmoche, bez stania, w ostatnim
    wymagalnym dniu. :-)

    Nie uwierze poza tym ze w tak duzym miescie nie ma jeszcze
    supermarketu ;-) w ktorym moglbys placic karta, wowczas 'wyciagasz'
    z konta minimum gotowki, a pozostala pracuje chocby na kufel
    darmowego piwa.

    --
    Adek

  • 18. Data: 2003-03-18 14:44:14
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Oszaleli z tymi bankomatami. Mala dziura i tyle tego? ;-)))

    Dokładnie. A kilka watkow wyzej 2 na krzyz, z czego jeden SGB....
    Dajcie stamtad jeden do nas, nikt tam nie zaplacze :)

    S.

  • 19. Data: 2003-03-18 14:51:39
    Od: "LOKI" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    > Oszaleli z tymi bankomatami. Mala dziura i tyle tego? ;-))) A do ktorego
    > maja najblizej?
    > Bartol

    to nie jest ważne NOGI maja zdrowe

    LOKI

  • 20. Data: 2003-03-18 15:04:53
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik LOKI napisał:

    > to nie jest ważne NOGI maja zdrowe

    OK. To napisz od razu: do wyboru PKO BP (ew. Inteligo), Pekao, KB, BGZ,
    spoldzielcze i co tam jeszcze. Wtedy odpowiedz bedzie prostsza.

    Bartol