  • 1. Data: 2003-03-18 11:30:56
    Temat: LukasBank -> nowy wzór VC i nowa VC co-branded
    Od: s...@p...onet.pl

    Od 20.03. w ofercie pojawi się nowa karta co-branded VC Cyfra+.

    *wydanie 33zł-dla abonentów ; pozostali:80zł
    * grace period 53 dni
    * % 29,90
    * wypłata z bankomatów BZWBK 2,70% min. 3,70zł ;(pozostałe bez zmian)
    * oferty Cyfry i partnerów...

    Od kwietnia będzie również wydawany nowy wzór standardowej VC LukasBanku.

    p.s.
    Jak ktoś by chciał zobaczyć wygląd kart(jpg) to dajcie znać na e-mail.

    cześć

  • 2. Data: 2003-03-18 11:48:27
    Temat: Re: LukasBank -> nowy wzór VC i nowa VC co-branded
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Od 20.03. w ofercie pojawi się nowa karta co-branded VC Cyfra+.
    >
    >Jak ktoś by chciał zobaczyć wygląd kart(jpg) to dajcie znać na e-mail.

    Ja poproszę.
    Dzięki.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-03-18 11:53:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ja poproszę.
    > Dzięki.

    Ja też poproszę ;) I też dzięki ;)
    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-03-18 11:56:38
    Od: m...@o...pl

    > Ja też poproszę ;) I też dzięki ;)
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Ja też (chętnie)! I też (dziękuję)!

    m23m

  • 5. Data: 2003-03-18 12:01:14
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...

    > Jak ktoś by chciał zobaczyć wygląd kart(jpg) to dajcie znać na e-mail.

    Ja też poproszę ;-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 6. Data: 2003-03-18 12:11:52
    Od: q...@p...onet.pl

    Ja też, dzięki.
    pozdrowionka

  • 7. Data: 2003-03-18 12:39:23
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > p.s.
    > Jak ktoś by chciał zobaczyć wygląd kart(jpg) to dajcie znać na e-mail.

    jak wszyscy chcą to może ją umieść na WWW :)

    albo podeślij plik to ja umieszczę

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-03-18 13:57:56
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > jak wszyscy chcą to może ją umieść na WWW :)
    >
    > albo podeślij plik to ja umieszczę

    Czy juz mozna ja zobaczyc gdzies na WWW czy jeszcze trzeba sie dobijac
    indywidualnie?
    ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2003-03-18 15:03:42
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    a skąd masz ten wzór?
    Marek

  • 10. Data: 2003-03-19 15:37:23
    Od: p...@p...onet.pl

    > Od 20.03. w ofercie pojawi się nowa karta co-branded VC Cyfra+.

    Zapowiada się ciekawie, ale poczekajmy na szczegóły.

    DDS