  • 1. Data: 2003-03-18 10:53:43
    Temat: KB i EC/MC
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Takie pytanko - ile czekaliscie na wydanie EC/MC w KB?
    Ja zlozylem cos kolo 4 marca i do tej pory byla tylko prosba, zebym
    doniosl legitymacje studencka... (zanioslem dwie, bo nie wiedzialem o
    ktora chodzi).

    A VE (poprzednia miala napis mAchal zamiast michal) wydali w ciagu 2-3
    dni bo juz ja widze w systemie (ale jeszcze nie mam nowego PINu).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-19 13:37:53
    Temat: Re: KB i EC/MC
    Od: "paolovti" <p...@w...pl>

> [...]
    >Ja zlozylem cos kolo 4 marca i do tej pory byla tylko prosba, zebym
    >doniosl legitymacje studencka... (zanioslem dwie, bo nie wiedzialem o

    witaj!

    Na moja EC/MC KB czekalem bite 2 tygodnie od momentu zlozenia wniosku. Wnosek
    skladalem pod koniec listopada 2002.
    Tak wspomne jeszcze, ze karta nie chciala mi dzialac w niemieckim Realu
    Franfurt/Oder, za to w Czechach dziala jak zloto, a kursy sa lepsze, mimo
    prowizji 1%, niz na Visa Credit w Multibanku.

    pozdrawiam
    p.w.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl