  • 1. Data: 2008-05-09 11:02:42
    Temat: [RB] konto mobilne - wszystko darmowe?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Nawet nie zauważyłem od kiedy, ale wygląda na to, że Raiffeisen Bank
    umozliwia darmowe prowadzenie konta, darmowe przelewy przez internet i
    darmowe wyplaty z wszystkich bankomatów - wszystko jeśli się ma konto
    MOBILNE a na nim średniomiesięcznie przynajmniej 15 tys. rozumianych
    jako "suma wykorzystanych limitów kredytowych i środków zgromadzonych na
    rachunkach depozytowych"
    Wystarczy taką kwotę wrzucić na "lokacyjne plus" (4,8%)

    Rozumiem, że "mobilne" nie oznacza obowiązkowej aplikacji w odpowiednim
    telefonie - tzn. że można obslugiwac to konto jedynie przez internet.

    A dopiero co ze 2 lata temu zamknęliśmy u nich konto lokacyjne, jak
    zablokowali możliwość wypłat i przelewów z niego a RORy mieli po 10 i 20
    zł - teraz wygląda mi to na dobre konkurencyjne konto dla oferty NORDEA
    Spektrum, którego przewagą jest jednak system SOLO z porządnym tokenem
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-05-09 12:32:50
    Temat: Re: [RB] konto mobilne - wszystko darmowe?
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Przed zmianą TOiP miałam konto za 2,99 zł pod warunkiem salda 8000 zł, na
    podobnych warunkach jak teraz, tylko z darmowymi wypłatami jedynie z
    Euronetu. 0becna zmiana mało mnie rajcuje, bo właśnie mi uruchomili
    bankomat Euronet koło domu, a limit salda kwalifikujący do darmowego konta
    podwyższyli (gdy saldo spadnie poniżej 15 000 - 6,99 zł, gdy spadnie poniżej
    8000 zł - 19,99). Ale jak na razie jeszcze na darmowe się łapię, więc moze
    poczekam ze zmianą. Przy okazji, w piśmie informującym mnie o zmianach
    piszą, że mogę w ciągu 14 dni złożyć pisemną odmowę przyjęcia zmian - czy to
    oznacza, że wtedy będą stosować dla mnie starą TOiP, czy też jest to
    równoznaczne z rozwiązaniem umowy?

    BTW, w nowej TOiP wypłaty darmowe są nie tylko w bankomatach polskich ale i
    zagranicznych, ciekawe, jak to wygląda od strony kursów.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 3. Data: 2008-05-09 13:00:40
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    blad wrote:

    > Rozumiem, że "mobilne" nie oznacza obowiązkowej aplikacji w
    > odpowiednim telefonie - tzn. że można obslugiwac to konto jedynie
    > przez internet.

    Można tylko przez internet. Aplikacja r-mobile na tel. to jeden z kanałów
    dostępu i nie jest obowiązkowy. Byłby nawet fajny jakby działał jak należy.
    Ale na razie jeszcze tak nie jest. Np środki dostępne na KK inne są w
    r-mobile, inne w systemie internetowym i ani jedne, ani drugie mają sie
    nijak do rzeczywistych, które można uzyskać dzwoniąc do konsultanta, albo
    licząc blokady w pamięci.

    pzdr

  • 4. Data: 2008-05-09 13:23:51
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "_Mark_"

    > Można tylko przez internet. Aplikacja r-mobile na tel. to jeden z
    > kanałów dostępu i nie jest obowiązkowy. Byłby nawet fajny jakby
    > działał jak należy. Ale na razie jeszcze tak nie jest.

    w takim razie pomyslę nad tym kontem skoro nic mnie nie bedzie kosztowac
    a żona byla do tego banku przyzwyczajona
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-05-12 00:49:58
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zmian - czy to oznacza, że wtedy będą stosować dla mnie starą TOiP, czy
    > też jest to równoznaczne z rozwiązaniem umowy?

    Oznacza, że mogą się zgodzić stosować starą TOiP, mogą też chcieć rozwiązać
    umowę, choć na chłopski rozum to mniej prawdopodobne. Zagadaj któregoś z ich
    doradców, żeby ci opowiedział, jaką praktykę stosują.

    k.

  • 6. Data: 2008-05-13 18:36:20
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > BTW, w nowej TOiP wypłaty darmowe są nie tylko w bankomatach polskich
    > ale i zagranicznych, ciekawe, jak to wygląda od strony kursów.

    Doczytałam regulamin, zagraniczne transakcje rozliczane via USD, tak więc w
    przypadku korzystania z innej waluty nie wypadnie to chyba zbyt korzystnie.