  • Data: 2002-12-23 15:07:35
    Temat: RB i "odstąpienie od umowy"
    Od: o...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Nawiązując do ostatniego mojego zapytania na forum dot. oferty RB.....

    Udałem się do najnowszej placówki tegoż banku - oj strasznie milutka, wystrój,
    foteliki, ładne pracowniczki - a jakże,
    tyle, że rozbroiła mnie sytuacja.

    Poprosiłem panią o materiały dot. KK (wniosek i druk zaświadczenie o dochodach)
    gdyż chciałbym sobie taką zakupić (z globusikiem - no cóż takiej jeszcze nie
    miałem).

    Dostałem:
    - ulotkę,
    - opłaty i prowizje,
    - regulamin KK

    powyższe pozycje jak najbardziej rozumiem, ale dostałem też:

    - informację o prawie odstąpienia od umowy w sprawie wydania karty i
    wykonywania operacji przy jej użyciu, i
    - oświadczenie o odstąpieniu od umowy w sprawie wydania karty i wykonywania
    operacji przy jej użyciu.
    I to wcale nie na pożegnanie - tylko prawie na samym początku rozmowy.

    Może podpowiecie - po co mi teraz te dokumenty? Nie mam karty, nie wiem na 100%
    czy wrócę do RB.
    może mam się podpisać in blanco i zanieść razem z wnioskiem :-))).

    odz