  • Data: 2002-12-26 15:56:48
    Temat: Re: RB i "odstąpienie od umowy"
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Dec 2002 16:36:16 +0100, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Napisales
    ><cite>
    >Klient powinien otrzymac wzor oswiadczenia od umowy w momecie jej
    >zawierania, czyli w wypadku KK najczesciej w momemncie skladania
    >wniosku (ktory wzykle zawiera tez umowe).
    ></cite> news:vq3j0vsn1pgg37jubago4ga8o54bpqv8st@4ax.com
    >
    >Ja nie otrzymalem ;).

    Ale mnie przy skladaniu wniosku przz Ciebie nie bylo :).
    A skoro podpisywales, ze otrzymales wzor oswiadczenia to trzeba bylo
    sie o niego upomniec albo nie podpisywac.

    W Pekao jak podpisywalem umowe o Partnera upomnialem sie o regulamin i
    wzor oswiadczenia. Regulamin znalezli, wzoru oswiadczenie nie :/
    Wykreslilem punkt o otrzymaniu oswiadczenia i skonczylo sie na
    portfelu wreczanym przez Pania dyrektor oddzialu :D.

    http://www.mojavisa.pl/?page=bezpieczenstwo01
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730