  • 1. Data: 2006-10-29 08:07:32
    Temat: Pytanie - eliksir
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Przelew wyslany przed godzina 13:25 z Multibanku, a wiec zalapal sie na
    ostatnia sesje wychodzaca. Przelew zlecony do Raiffaisen, gdzie ostatnia
    sesja przychodzaca ma miejsce o godzinie 16:00.

    Pytanie dlaczego przelew nie zostal zaksiegowany tego samego dnia?

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2006-10-29 08:11:19
    Temat: Re: Pytanie - eliksir
    Od: <p...@o...pl>

    a przyznaj się czy przypadkiem nie była to sobota jeszcze ?

  • 3. Data: 2006-10-29 08:17:55
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    >a przyznaj się czy przypadkiem nie była to sobota jeszcze ?

    Prosze darowac sobie takie odpowiedzi :)
    Przelew dotyczyl splaty karty kredytowej, chyba ze Rajfi widzial w tym
    biznes, ze zaksieguje dzien pozniej.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 4. Data: 2006-10-29 08:39:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 09:17:55 +0100,
    osoba podpisana: Stiwi <s...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Prosze darowac sobie takie odpowiedzi :)
    > Przelew dotyczyl splaty karty kredytowej, chyba ze Rajfi widzial w tym
    > biznes, ze zaksieguje dzien pozniej.
    Rajfi jakoś późno uaktualnia info dla spłat kart.
    Nie martwiłbym się.
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!

  • 5. Data: 2006-10-29 08:46:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 09:07:32 +0100, "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >sesja przychodzaca ma miejsce o godzinie 16:00.
    >
    >Pytanie dlaczego przelew nie zostal zaksiegowany tego samego dnia?

    Z tego co wynalazłem: http://www.blackue.net/elixir.html
    to w Raiffeisenie o 16:00 jest *druga* sesja przychodząca. Ty wysłałeś trzecią,
    czyli będzie następnego dnia roboczego.

  • 6. Data: 2006-10-29 08:49:02
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Rajfi jakoś późno uaktualnia info dla spłat kart.
    > Nie martwiłbym się.

    Info jest juz uaktualnione i widze wlasnie, ze ksiegowanie odbylo sie dzien
    pozniej... I zastanawia mnie dlaczego.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 7. Data: 2006-10-29 08:53:25
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Z tego co wynalazłem: http://www.blackue.net/elixir.html
    > to w Raiffeisenie o 16:00 jest *druga* sesja przychodząca. Ty wysłałeś
    > trzecią,
    > czyli będzie następnego dnia roboczego.

    Nie bardzo rozumiem co maja wspolnego sesje wychodzace/przychodzace
    Multibanku z Rajfim?

    Pozdrawiam
    Sebastian.

  • 8. Data: 2006-10-29 10:07:51
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 09:53:25 +0100, "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Nie bardzo rozumiem co maja wspolnego sesje wychodzace/przychodzace
    >Multibanku z Rajfim?

    Dużo. Wysyłasz trzecią sesją - przychodzi też trzecią w banku docelowym. A że
    docelowy księguje ją w następny dzień roboczy, stąd opóźnienie.

  • 9. Data: 2006-10-29 10:25:26
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Dużo. Wysyłasz trzecią sesją - przychodzi też trzecią w banku docelowym. A
    > że
    > docelowy księguje ją w następny dzień roboczy, stąd opóźnienie.

    Bzdura. Wedlug Twojego rozumowania przelewy zlecone pierwsza sesja
    wychodzaca, powinny zostac zaksiegowane pierwsza sesja przychodzaca
    nastepnego dnia. A przeciez tak nie jest. Nie raz wysylajac przelew z pekao
    rano I sesja, do multibanku przychodzil 2 lub 3 sesja przychodzaca...

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 10. Data: 2006-10-29 10:44:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Oct 2006 11:25:26 +0100,
    napisała:

> [...]
    > nastepnego dnia. A przeciez tak nie jest. Nie raz wysylajac przelew z pekao
    > rano I sesja, do multibanku przychodzil 2 lub 3 sesja przychodzaca...

    No cóż powinien był napisać: "nie wcześniej niż"[1].
    Czy teraz lepiej ?

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.