  • 1. Data: 2006-10-28 10:51:30
    Temat: e-karta paypal i reaktywacja
    Od: nelreth <n...@g...com>

    Witam

    Mam taki mały problemik z e-kartą - otóż we wrześniu skończył mi
    się termin ważności jednej e-karty i otrzymałem drugą - aktywowałem
    ją i na stronie mBanku widzę że data ważności jest ok do 2007 roku -
    chciałem teraz przedłużyć ważność w paypal'u no i tutaj jest
    problem - jak edytuję informacje o karcie kredytowej wpisuję nową datę
    ważności jest tam cosik takiego jak Numer weryfikacji karty który niby
    znajduje się z drugiej strony - oczywiście na e-karcie z drugiej strony
    tego numeru nie ma - czy może chodzi tutaj o numer CVV2 - bo po wpisaniu
    i tego numeru odrzuca mi twierdząc że karta została przez bank który
    ją wystawił itd.

    Przedłużał ktoś może termin ważności karty i może podpowiedzieć
    co z tym fantem zrobić ?

    Dzięki za pomoc
    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2006-10-28 13:09:56
    Temat: Re: e-karta paypal i reaktywacja
    Od: "Antoni" <w...@t...pl>

    jest dokladnie tak jak na obrazku z drugiej strony karty masz numerki i te
    musisz wpisac

  • 3. Data: 2006-10-28 14:16:09
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    nelreth napisał(a):

    > i tego numeru odrzuca mi twierdząc że karta została przez bank który
    > ją wystawił itd.

    Ale co została?

  • 4. Data: 2006-10-28 14:16:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Antoni napisał(a):
    > jest dokladnie tak jak na obrazku z drugiej strony karty masz numerki i
    > te musisz wpisac

    Mógłbyś wypowiadać się w tematach, o których masz pojęcie?

  • 5. Data: 2006-10-28 14:25:11
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "nelreth" <n...@g...com> wrote in message
    > Witam
    >
    >Numer weryfikacji karty który niby
    > znajduje się z drugiej strony - oczywiście na e-karcie z drugiej strony
    > tego numeru nie ma - czy może chodzi tutaj o numer CVV2

    tak
    - bo po wpisaniu
    > i tego numeru odrzuca mi twierdząc że karta została przez bank który
    > ją wystawił itd.

    ja do wznowionej karty dostałem inny CVV2, czy przypadkiem nie próbujesz
    używać starego?

  • 6. Data: 2006-10-28 17:09:44
    Od: "nelreth" <n...@g...com>

    > tak
    > - bo po wpisaniu
    >
    > ja do wznowionej karty dostałem inny CVV2, czy przypadkiem nie próbujesz
    > używać starego?

    Witam
    Wszystko już się wyjaśniło - oczywiście potrzebny jest kod CVV2 który mBank
    przesyła zaraz po karcie - podczas aktualizacji wyrzucało mi błąd ponieważ
    nie miałem żadnej kasy na e-karcie - po załadowaniu 5zł - aktualizacja
    poszła bez problemu.
    Aha do Antoni na odwrotnej stronie e-karty oprócz numeru telefonu do mBanku
    nie ma innych cyferek :)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2006-10-28 23:12:26
    Od: "Antoni" <w...@t...pl>

    A no przepraszam nie zauwazylem ze frajerstwo nie wie nawet co to karta VISA

  • 8. Data: 2006-10-29 13:59:40
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 29 Oct 2006 01:12:26 +0200, w <ei0o5n$df7$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Antoni" <w...@t...pl> napisał(-a):

    > A no przepraszam nie zauwazylem ze frajerstwo nie wie nawet co to karta VISA

    Frajerstwo nie wie, że na ekarcie nie ma "CVV2 na odwrotnej stronie".