  • 21. Data: 2006-10-29 23:10:35
    Temat: Re: Pytanie - eliksir
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Tzn. sugerujesz, ze przelewy w np. mBanku zlecone w "ludzkich" godzinach
    > wychodza tego samego dnia pierwsza sesja elixiru?

    Niestety nie. Nie zauważyłem "tego samego dnia" :(((
    Aczkolwiek w PekaoSA złecałem przelew przed 7.00 (a może nawet 8.00) i
    spłata karty była księgowana w BZWBK tego samego dnia.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 22. Data: 2006-10-30 14:38:55
    Od: "MacGregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bzdura. Wedlug Twojego rozumowania przelewy zlecone pierwsza sesja
    > wychodzaca, powinny zostac zaksiegowane pierwsza sesja przychodzaca
    > nastepnego dnia. A przeciez tak nie jest. Nie raz wysylajac przelew z
    pekao
    > rano I sesja, do multibanku przychodzil 2 lub 3 sesja przychodzaca...
    To też nie jest do końca prawda.
    Przelew wychodzący 1 sesją, trafia do banku docelowego tą samą sesją, a
    kiedy zostanie zaksięgowany to kwestia banku.
    Banki zobligowane są do realizacji przelewów "bez zbędnej zwłoki", ale
    nigdzie nie jest napisane ile te zwłoki ;-) mogą trwać.
    Banki często opóźniają przesłanie/odebranie przelewu ...
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor