  • Data: 2020-03-08 19:35:22
    Temat: Pytanie do znawców Curve
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Mam w Curve podpiętą m.in. debetówkę ING, normalnie płacę Curve tu i tam,
    zawsze nabijało tyle co na paragonie i w PLN. Dziś byłem w restauracji,
    paragon opiewa na 86 pln, za to na karcie mam pobranie 95,79 pln i
    przewalutowanie z funtów! Lokal gastronomiczny w polsce, rachunek w PLN,
    paragon w PLN, opłata w GBP i przewalutowana na 95,79 pln.

    http://snap.ashampoo.com/uploads/2020-03-08/dgCvsiG8
    DJPIWkbonxP6n7MBBF3sZKu6QWtDaZCDEsm35NkKg1ityUv11rnv
    5Cto.png

    Kto mi to potrafi wyjaśnić?

    --
    pozdrawiam