  • Data: 2020-03-09 14:15:04
    Temat: Re: Pytanie do znawców Curve
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2020 13:11:37 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka napisał:

    > Kurczę, ale którą kartę? ING czy Curve? Płaciłem z karty ING za
    > pośrednictwem Curve.

    Nie było tu żadnego "pośrednictwa".
    W restauracji płaciłeś kartą wydaną przez curve - ta karta została w błędny sposób
    obciążona (niechciane DCC) - reklamacja u curve.

    ing nie ma z tym nic wspólnej - kartą ing zapłaciłeś curve za obsługę Twoich
    transakcji, a nie za obiad w restauracji.

    Dziwne to, że reklamację musisz składać akurat u tego elementu łańcuszka, który Cię
    nie okradł - bo orżnął i właściciel restauracji - sprzedając złotówki za funty po
    zawyżonej cenie - oraz ing, sprzedając funty za złotówki, też po zawyżonej cenie.