eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty › Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
  • Data: 2020-10-22 13:54:29
    Temat: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    To już nie pierwszy bank i nie pierwsza karta, która na ok. miesiące
    przed upływem terminu ważności nagle przestaje działać - przy próbie
    zapłaty kartą jest enigmatyczna odmowa.
    W kontakcie z bankiem okazuje się, że bank właśnie zgłosił chęć
    wygenerowania nowej karty, która ma zastąpić obecną. Ponieważ gdzieś "w
    systemie" pojawiła się zapowiedź wydania nowej karty, nagle posiadana w
    ręku karta okazuje się nie działać. Po interwencji bank doradza
    aktywować kartę - jaką kartę? Konsternacja... - nową, ale nowej nie ma i
    jeszcze długo nie będzie. A więc starą. I faktycznie, po ponownym
    aktywowaniu dotychczasowej karty poprzez włożenie (nie zbliżenie) do
    czytnika można znów zapłacić dotychczasową kartą. Nie powraca jednak
    możliwość płacenia telefonem przez Apple Wallet. Usunięcie karty z
    Walleta nie pomaga, gdyż nie da się jej dodać ponownie. Nowa karta nie
    nadeszła. Takie numery mam od tego roku przy Visa Electro i Maestro w
    różnych bankach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1