eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty › Re: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
  • Data: 2020-10-22 15:15:41
    Temat: Re: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 22.10.2020 o 13:54, Poldek pisze:
    >
    > To już nie pierwszy bank i nie pierwsza karta, która na ok. miesiące
    > przed upływem terminu ważności nagle przestaje działać - przy próbie
    > zapłaty kartą jest enigmatyczna odmowa.
    > W kontakcie z bankiem okazuje się, że bank właśnie zgłosił chęć
    > wygenerowania nowej karty, która ma zastąpić obecną. Ponieważ gdzieś "w
    > systemie" pojawiła się zapowiedź wydania nowej karty, nagle posiadana w
    > ręku karta okazuje się nie działać. Po interwencji bank doradza
    > aktywować kartę - jaką kartę? Konsternacja... - nową, ale nowej nie ma i
    > jeszcze długo nie będzie. A więc starą. I faktycznie, po ponownym
    > aktywowaniu dotychczasowej karty poprzez włożenie (nie zbliżenie) do
    > czytnika można znów zapłacić dotychczasową kartą. Nie powraca jednak
    > możliwość płacenia telefonem przez Apple Wallet. Usunięcie karty z
    > Walleta nie pomaga, gdyż nie da się jej dodać ponownie. Nowa karta nie
    > nadeszła. Takie numery mam od tego roku przy Visa Electro i Maestro w
    > różnych bankach.

    który to bank? właśnie dostałem nowego citka chociaż obecna karta jest
    ważna do końca stycznia 2021

    karta (pomimo przesłania nowej) nadal działa

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1