eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty › Re: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
  • Data: 2020-10-22 17:11:19
    Temat: Re: Przymusowe ponowne aktywacje i przerwy w korzystaniu z karty
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-10-22 o 15:15, Robert_DF pisze:
    > W dniu 22.10.2020 o 13:54, Poldek pisze:
    >>
    >> To już nie pierwszy bank i nie pierwsza karta, która na ok. miesiące
    >> przed upływem terminu ważności nagle przestaje działać - przy próbie
    >> zapłaty kartą jest enigmatyczna odmowa.
    >> W kontakcie z bankiem okazuje się, że bank właśnie zgłosił chęć
    >> wygenerowania nowej karty, która ma zastąpić obecną. Ponieważ gdzieś
    >> "w systemie" pojawiła się zapowiedź wydania nowej karty, nagle
    >> posiadana w ręku karta okazuje się nie działać. Po interwencji bank
    >> doradza aktywować kartę - jaką kartę? Konsternacja... - nową, ale
    >> nowej nie ma i jeszcze długo nie będzie. A więc starą. I faktycznie,
    >> po ponownym aktywowaniu dotychczasowej karty poprzez włożenie (nie
    >> zbliżenie) do czytnika można znów zapłacić dotychczasową kartą. Nie
    >> powraca jednak możliwość płacenia telefonem przez Apple Wallet.
    >> Usunięcie karty z Walleta nie pomaga, gdyż nie da się jej dodać
    >> ponownie. Nowa karta nie nadeszła. Takie numery mam od tego roku przy
    >> Visa Electro i Maestro w różnych bankach.
    >
    > który to bank? właśnie dostałem nowego citka chociaż obecna karta jest
    > ważna do końca stycznia 2021
    >
    > karta (pomimo przesłania nowej) nadal działa
    >

    mBank i Pekao z żubrem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1