  • 1. Data: 2003-09-10 13:56:39
    Temat: Supermarket mBank - regulamin
    Od: "KaeL" <e...@W...onet.pl>

    Witka,

    Przeczytałem regulamin Supermarketu.
    Oto pytania:

    1. ad. par. 2 punkt 5.c:
    Poza przypadkami przewidzianymi w bezwzględnie obowiązujących przepisach prawa,
    mBank nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
    (...)
    nieprzekazaniem złożonego zlecenia czy dyspozycji złożonej za pośrednictwem
    kanałów dostępu, jeśli spowodowane zostało to wadą teletransmisyjną, techniczną
    lub awarią urządzeń, albo przerwaniem połączenia,
    Q: czyli co? Awaria na łączach i już rączki umywają? A my znamy przecież TePsy..

    2. od par. 2 punkt 6:
    Zlecenia przystąpienia do Funduszu, nabycia lub odkupienia Jednostek
    Uczestnictwa dokonywane w ramach Supermarketu będą przekazywane właściwemu
    Funduszowi w celu ich wykonania zgodnie ze Statutem Funduszu. Zlecenia
    przekazane przez mBank do Funduszu realizowane są zgodnie z postanowieniami
    Statutu Funduszu, którego dotyczy zlecenie. mBank nie odpowiada za datę
    realizacji zlecenia przez Fundusz, ani cenę Jednostki Uczestnictwa po jakiej
    realizowane jest zlecenie.
    Q1: Czy mam rozumieć, że data realizacji zlecenie zależy od regulaminu Funduszu?
    Q2: Data przesłania zlecenia do Funduszu (przez mBank) jest nijak nieokreślona?

    Pozdro, KaeL

  • 2. Data: 2003-09-10 20:34:11
    Temat: Re: Supermarket mBank - regulamin
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > lub awarią urządzeń, albo przerwaniem połączenia,
    > Q: czyli co? Awaria na łączach i już rączki umywają? A my znamy przecież

    to przeczytaj jeszcze raz "(...) Poza przypadkami przewidzianymi w
> [...]

    jakiej
    > realizowane jest zlecenie.
    > Q1: Czy mam rozumieć, że data realizacji zlecenie zależy od regulaminu

    tak

    > Q2: Data przesłania zlecenia do Funduszu (przez mBank) jest nijak
    nieokreślona?

    idą sesjami eliksiru

    pozdr
    david