  • 11. Data: 2002-03-07 16:48:19
    Temat: Re: Przepraszamy, ale nasze centrum ...
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Dodaj oplate za prowadzenie i kazda czynnosc - wychodzi na to ze za diabla
    > sie nie oplaca tam kasy trzymac.
    > Dlatego ja juz namowilem swoich rodzicow zeby w swoim banku nie trzymali
    > lokaty tylko gdzie indziej, gdzie maja wyzsze odsetki.

    zgadza się jest nieopłacalne ale jak mają być dostępne nonstop to nie moga byc
    na lokacie np. w lukasie
    a pozatym za zmianą oprocentowania o 0,5% nie będe latał ze zmianą znowu banku
    bo dopiero się zdążyłem pożegnac z mbankiem i inteligo.

  • 12. Data: 2002-03-07 16:51:11
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > To bylo dumne stwierdzenie, czy moze przezyles szok? :)

    jeszcze nie:))))

  • 13. Data: 2002-03-07 17:48:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    banku
    > bo dopiero się zdążyłem pożegnac z mbankiem i inteligo.

    Widzisz - jakbys mial porzadny bank - to bys sobie przelewal na wyzsze
    oprocentowania w mBanku czy LG, a tak musisz sie pofatygowac albo
    telefonem - wale taki system...

  • 14. Data: 2002-03-07 17:56:30
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Widzisz - jakbys mial porzadny bank - to bys sobie przelewal na wyzsze
    > oprocentowania w mBanku czy LG, a tak musisz sie pofatygowac albo

    faktycznie.
    a zrubiłem tym trzem ebankom (lg,mbank,inteligo) pa pa miałęm tam konta i braki
    które zauważyłem podwazyły moje zaufanie do ebanków (za wyjątkiem lukasbanku
    który ma też oddziały)

  • 15. Data: 2002-03-07 18:03:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    braki
    > które zauważyłem podwazyły moje zaufanie do ebanków (za wyjątkiem

    A braki w Pekao Cie nie zniechecaja ROTFL :)

  • 16. Data: 2002-03-07 18:12:50
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > braki
    > lukasbanku
    >
    > A braki w Pekao Cie nie zniechecaja ROTFL :)

    narazie ich nie zauważyłem:)

  • 17. Data: 2002-03-07 18:46:36
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik

    > a pozatym za zmianą oprocentowania o 0,5% nie będe latał ze zmianą znowu
    banku
    > bo dopiero się zdążyłem pożegnac z mbankiem i inteligo.

    a co powiesz na 9% - w e-Integrum mozna przy normalnym koncie otworzyc
    konto e-skalacja (cos jak eMax) z takim wlasnie oprocentowaniem.
    A forse masz dostepna wlasciwie caly czas
    *** blad ***
    PS - wg mnie e-Integrum to drugi (po planet Fortisa) najlepiej zrobiony
    e-bank

  • 18. Data: 2002-03-07 18:50:04
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > *** blad ***
    > PS - wg mnie e-Integrum to drugi (po planet Fortisa) najlepiej zrobiony

    a mają rachunki walutowe?
    a mają VC do złotowego i walutowego?

  • 19. Data: 2002-03-07 18:50:15
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > *** blad ***
    > PS - wg mnie e-Integrum to drugi (po planet Fortisa) najlepiej zrobiony

    a vip konta?

  • 20. Data: 2002-03-07 19:05:09
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl>

    > a mają rachunki walutowe?
    > a mają VC do złotowego i walutowego?
    > a vip konta?

    czyzby mBank i Inteligo mialy ;-)))
    a musisz miec wszystko w jednym banku ?
    waluty dobrze procentuja np. w Nordea Bank Polska SA
    *** blad ***