  • 1. Data: 2008-02-17 11:52:48
    Temat: Przeniesienie KK do POlbanku
    Od: p...@c...pl

    Witam,
    czy Polbank ma listę KK z innych banków przy których przenoszeniu nie
    trzeba załączać zaświadczenia o dochodach?
    Chcę połączyć u nich kilka limitów i nie wiem czy będą chcieli ode
    mnie papierek od pracodawcy.
    Paweł

  • 2. Data: 2008-02-17 12:22:59
    Temat: Re: Przeniesienie KK do POlbanku
    Od: "max" <b...@a...pl>

    >czy Polbank ma listę KK z innych banków przy których przenoszeniu nie
    >trzeba załączać zaświadczenia o dochodach?
    >Chcę połączyć u nich kilka limitów i nie wiem czy będą chcieli ode
    >mnie papierek od pracodawcy.

    Tak ma taka liste ale chyba tylko w placowce dostepna
    np kart eurobanku , mbanku ,nie mozna przeniesc
    lukasa chyba tez nie bzwbk chyba tak juz nie pamietam dokladnie

    Ogolnie bardzo malo tych kart i nie mozna laczyc limitow
    i jak nie ma karty na liscie to papierek z pracy
    Ale ta informacje uzyskalem w jednej z placowek
    trzeba sprawdzic kilka razy jak to w polbanku :)

  • 3. Data: 2008-02-17 12:57:34
    Od: p...@c...pl

> [...]
    > i jak nie ma karty na liscie to papierek z pracy
    > Ale ta informacje uzyskalem w jednej z placowek
    > trzeba sprawdzic kilka razy jak to w polbanku :)

    Ja kiedyś przenosiłem do nich 3 KK i limity połączyli ale jedna z KK
    nie widniała na ich liście i chcieli papierek z roboty :(
    Ale może Raifiego, BPH można przenieść bez zaświadczeń?
    Pozdrawiam,
    Paweł