  • 11. Data: 2018-04-19 11:23:44
    Temat: Re: Przeniesienie pieniędzy USA-PL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5ad7b8ca$0$623$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18-04-18 o 14:16, Liwiusz pisze:

    >Rozważył bym transfer poprzez cryptowalutę. Na kilku dniach różnica
    >kursowa nie powinna być jakoś szczególnie istotna, za to spokojnie
    >sobie
    >może nawet w "pendrivie" portfel przewieść, choć przecież może mieć
    >konto na jakiejś giełdzie.

    A jak Ziobro odniesie kolejny sukces i zamknie kolejna gielde, tzn
    pralnie ?

    J.

  • 12. Data: 2018-04-19 13:28:22
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czeki podróżne jeszcze sprzedają (np. AmEx, BoA)? Ciekawe, jaka obecnie prowizja przy
    sprzedaży i przy skupie travelersów.
    Zaleta taka, że można je zadeklarować celnikom dla ewentualnego przyszłego
    udokumentowania posiadania środków (na cokolwiek).

    -----

  • 13. Data: 2018-04-19 14:21:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Zaleta taka, że można je zadeklarować celnikom dla ewentualnego
    >przyszłego udokumentowania posiadania środków (na cokolwiek).

    Pomijajac kwestie oplat ... a lepsze to, niz banknoty ?

    Jak ukradna ... da sie odzyskac pieniadze, czy raczej nastapi
    przepadek ?

    A tu jeszcze kwestia tego, zeby zalatwic zwrot bez wracania ...

    J.

  • 14. Data: 2018-04-19 16:26:09
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Przecież po to są czeki podróżne, potrzebny podpis na czeku (zwykle drugi taki sam
    jak pierwszy).

    -----

  • 15. Data: 2018-04-19 16:49:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Przecież po to są czeki podróżne, potrzebny podpis na czeku (zwykle
    >drugi taki sam jak pierwszy).
    >-----

    Ja tam mysle, ze rodzimi oszusci maja podrabianie opanowane -
    przynajmniej na poziomie zwyklego pracownika banku.

    Ale jesli im sie nie uda ... to kiedy pieniadze wracaja do kupujacego
    ?

    J.

  • 16. Data: 2018-04-19 17:21:31
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Myślisz, że łatwo złożyć drugi identyczny podpis obok pierwszego, przed obliczem
    pracownika? I wylegitymować się zgodnym dokumentem tożsamości? Powodzenia.

    -----

  • 17. Data: 2018-04-19 17:58:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup
    >Myślisz, że łatwo złożyć drugi identyczny podpis obok pierwszego,
    >przed obliczem pracownika?

    Nie. Ale ci co potrafia ... moga miec zajecie :-)

    > I wylegitymować się zgodnym dokumentem tożsamości? Powodzenia.

    A trzeba ? czy to na okaziciela ?

    -----

  • 18. Data: 2018-04-19 20:52:47
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Ktoś ma na podorędziu jakiś pomysł na jakiś tańszy transfer?

    Moneygram ~1,5% przy wyplacie gotowki. Przy przelewie zlotowkowym na polski
    rachunek nieco mniej.
    Western Union ~1% przy wplacie przelewem.

  • 19. Data: 2018-04-23 20:31:36
    Od: ń <ń@ń.ń>

    www.finder.com/international-money-transfers/best-ex
    change-rate?country_from=USA&country_to=POL&amount=5
    000

    -----