    From: Bartek <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przeniesienie KK
    Date: Mon, 31 Aug 2009 07:29:08 -0700 (PDT)

    Witam,

    Postanowilem przeniesc obecna KK do innego banku, mam zamiar zlozyc
    wniosek w dwoch bankach rownoczesnie,
    czyli z jednej katy uzyskac dwie nowe.
    Tak sie zastanawiam, czy mowic o tym fakcie obu bankom?

    Likwidacje karty biore na siebie, nie wiem, czy one to pozniej
    sprawdzaja czy tez nie.

    Inna opcja, ktora wchodzi w gre, to rozbicie limitu kredytowego na
    dwie karty, to chyba oba banki powinny przyjac bez problemu, jak
    myslicie?

    pozdrawiam,

    Bartek