  • 11. Data: 2002-05-14 23:07:55
    Temat: Przelewy - gdzie najmniejsze prowizje ?
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    Mam zamiar zalozyc sobie eKonto w Mbanku (a dokladnie izzykonto bo <18 )
    Bede co miesiac wplacal do nie go jakas kwote. Jak wiadomo Mbank dziala
    tylko w internecie, zatem nie mozna do niego wplacic bezposrednio jakiejs
    kwoty, tylko przy pomocy posrednikow.
    W jaki sposob (gdzie ?) zrobic zeby placic jak najmniejsze prowizje od
    przelewanych mBanku pieniedzy ????

    Pozdrawiam
    Morph

  • 12. Data: 2002-05-15 08:57:54
    Temat: Re: Przelewy - gdzie najmniejsze prowizje ?
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Tue, 14 May 2002 16:07:55 -0700, "Morph" <s...@g...pl> napisał(-a):

    >W jaki sposob (gdzie ?) zrobic zeby placic jak najmniejsze prowizje od
    >przelewanych mBanku pieniedzy ????

    Lukas e-Konto, Reiffeisen - darmowe prowadzenie, darmowe przelewy

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 13. Data: 2002-05-15 09:04:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, May 15, 2002 at 10:57:54AM +0200, Jaroslaw Andrzejewski wrote:

    > Reiffeisen - darmowe prowadzenie, darmowe przelewy

    Oczywiscie nie zwykle konto, tylko lokacyjne ;-)

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-05-15 11:54:55
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Oczywiscie nie zwykle konto, tylko lokacyjne ;-)

    I oczywiscie dla osoby niepelnoletniej?

  • 15. Data: 2002-05-15 13:32:48
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wilczek wrote:

    > I oczywiscie dla osoby niepelnoletniej?

    Tak

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2002-05-15 16:53:10
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > BTW - ciekawe czy do konta Young mozna dostac debetowa VC ? :-)

    Probowalem ;) - nie da rady :(

  • 17. Data: 2002-05-15 17:23:56
    Od: "Morph" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tak

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi, napewno skorzystam z jakiejs oferty.

    Pozdrawiam
    Morph