eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew zagraniczny predkosc / Kredyt Dom Bank GetinBank.. › Re: Przelew zagraniczny predkosc / Kredyt Dom Bank GetinBank..
    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew zagraniczny predkosc / Kredyt Dom Bank GetinBank..
    Date: Fri, 04 Apr 2008 21:44:01 GMT

    In article <ft453f$n16$1@inews.gazeta.pl>, a...@N...gazeta.pl
    says...
    > Witam serdecznie grupowiczow :)
    >
    > Sprzedaje wkrotce dom i bende musial przelac pieniadzie do Ameryki ...
    > moj polski bank to BZWBK ... amerykanski bank jest rowniez korespondentem BZWBK
    > wiec pominne posrednikow rozumiem ?
    > Jak dlugo taki przelew idzie ? mozna jakis przyspieszony waluta bedzie dolar
    > kandyjski...
    > Kwota bedzie bardzo znaczna 80000zl...czy musze w banku przedstawic jakies
    > dokumenty rozumiem dewizy ...
    >
    > pytanie drugie kupujacy dostal kredyt w DomBank ... juz po podpisaniu umowy
> [...]

    Tez bylem w podobnej sytuacji. Przelew szedl 3 dni robocze. Przelewalem
    via Citi-Handlowy do Wells Fargo. Spytaj sie od jakiej kwoty mozna
    negocjowac kurs przewalutowania w twoim banku - mi wyszedl
    korzystniejszy niz "kantorowy". W banku na przelew nie musialem
    pokazywac zadnych dokumentow (wlasciwie zrobilem to na telefon)

    Jesli chodzi o kredyt - to ja mialem o tyle ulatwiona sprawe ze kupujacy
    placil gotowka /przelewem/ - ale slyszalem ze uruchomienie srodkow z
    kredytu trwa ok 3 dni (tylko zaslyszane)

    AP