  • 1. Data: 2008-04-03 21:21:25
    Temat: Przelew z KK BZWBK a punkty Profit
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    Czy przelew z KK BZWBK Orange na dowolny rachunek również jest
    premiowany punktami Profit?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 2. Data: 2008-04-03 21:34:24
    Temat: Re: Przelew z KK BZWBK a punkty Profit
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 Apr 2008 23:21:25 +0200, Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Czy przelew z KK BZWBK Orange na dowolny rachunek również jest
    > premiowany punktami Profit?

    Wydaje mi się, że tak jak w przypadku Allekarty i punktów PayBack - przy
    przelewie punktów brak, bo inaczej byłaby to niezła maszynka to
    generowania ciekawych nagród za 3 zł ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-04-03 21:35:16
    Od: Dobek <s...@r...pl>

    Maciej Loret pisze:

    > Czy przelew z KK BZWBK Orange na dowolny rachunek również jest
    > premiowany punktami Profit?

    Załącznik nr 1 do regulaminu kk bzwbk, paragraf 1, punkt 5.

    --
    Pzdr
    Dobek

  • 4. Data: 2008-04-03 21:41:04
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Czy przelew z KK BZWBK Orange na dowolny rachunek również jest
    > premiowany punktami Profit?
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Maciej Loret

    nie, tylko operacje bezgotowkowe...

    za to w Citi za przelewy zbierasz punkty ;-)

  • 5. Data: 2008-04-03 22:11:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" 1...@n...home.net.pl

    > za to w Citi za przelewy zbierasz punkty ;-)

    I z co tymi punktami robić? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 6. Data: 2008-04-04 04:37:07
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    Ale jak przekonać Citi, że chciałbym zrobić przelew na wybrane przeze
    mnie konto?

    > I z co tymi punktami robić? :)

    Ja robię to samo. Opycham na Allegro.

  • 7. Data: 2008-04-04 06:20:09
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@w...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski pisze:

    > Wydaje mi się, że tak jak w przypadku Allekarty i punktów PayBack - przy
    > przelewie punktów brak, bo inaczej byłaby to niezła maszynka to
    > generowania ciekawych nagród za 3 zł ;)

    Właśnie czytałem "Regulamin AlleKarty Kredytowej"
    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/static/pdf
    /regulamin_kart.pdf

    Paragraf 2 Definicje:
    "Przelew elektroniczny z rachunku karty kredytowej - autoryzowana
    transakcja bezgotówkowa dokonywana z rachunku karty kredytowej za
    pośrednictwem usługi BZWBK24 internet w ramach przyznanego limitu
    kredytowego i ustalonych dla usług BZWBK24 limitów przelewów. Usługa
    przelewu elektronicznego z rachunku karty kredytowej uruchamiana jest na
    podstawie odrębnej Umowy Usług Bankowości Elektronicznej BZWBK24."

    oraz "Warunki promocji PayBACK"
    http://www.allegro.pl/marketing/allekarta/static/pdf
    /zalacznik_nr_3b.pdf

    W "Załączniku nr 3 B - Zasady premiowania punktami PayBACK oraz
    organizacji promocji dla użytkowników Karty Kredytowej" napisano:
    "W przypadku zrealizowania przy użyciu głównej kredytowej karty
    płatniczej AlleKarta transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę co
    najmniej 1000 złotych w ciągu trzech miesięcy począwszy od pierwszego
    dnia miesiąca kalendarzowego następującego bezpośrednio po miesiącu w
    którym została podjęta przez Bank pozytywna decyzja kredytowa (z
    wyłączeniem przelewu z rachunku karty kredytowej), użytkownik otrzyma
    jednorazowo extra 1000 punktów PayBACK."

    Z owych dokumentów wynika, że przelewy nie liczą się do puli transakcji
    uprawniających do uzyskania jednorazowej premii, natomiast NIGDZIE nie
    ma wykluczenia tych przelewów z normalnego naliczania punktów PayBack.

    Tomek
    --
    Tomasz Tybulewicz - programista PHP
    http://tybulewicz.com/

  • 8. Data: 2008-04-04 07:21:56
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > I z co tymi punktami robić? :)

    wymieniasz na nagrody, doładowania komórek itd...ale ja biorę na własne
    potrzeby lub na prezenty,
    nie sprzedaję na allegro...

  • 9. Data: 2008-04-04 07:23:40
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > Ale jak przekonać Citi, że chciałbym zrobić przelew na wybrane przeze
    > mnie konto?

    musisz miec znajomego, ktory ma firme (np. dostawce internetu), definiujesz
    przelewy na niego (nie ma z tym problemu),
    przelewasz mu na konto, a on na Twoje ;-)

  • 10. Data: 2008-04-04 09:15:04
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-04-04, RobertS <b...@p...plusunTO> wrote:

    > musisz miec znajomego, ktory ma firme (np. dostawce internetu), definiujesz
    > przelewy na niego (nie ma z tym problemu),

    A jak podam swoje konto w innym banku, to niby nie przejdzie? :>
    Come on. Niby jak oni to sprawdzą?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl