eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY! › Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <d...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 8 Apr 2016 08:08:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <57074ac9$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.10.253.119
    X-Trace: 1460095689 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22829 83.10.253.119:64544
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:621939
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-04-16 o 07:58, m...@g...com pisze:
    > Witam,
    > w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
    "zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
    > Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
    itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
    Wielka Brytania.
    > Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
    apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
    zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
    > Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
    > Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
    100zł).
    >
    > CO ROBIĆ?
    1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
    2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
    tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
    wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1