    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
    Date: Fri, 8 Apr 2016 10:58:17 +0200

    "zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
    itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
    Wielka Brytania.
    apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
    zaksięgowanego przelewu na jej koncie.

    > 1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
    > 2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
    > tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
    > wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.

    Coś mi to śmierdzi - zwłaszcza anulowanie rezerwacji po przyjeciu
    zaliczki a bez wyraźnej rezygnacji zamawiającego.
    Trochę dziwne jak dla mnie te "zasady" gdyż
    zwykle płace zaliczkę a resztę reguluje na miejscu kartą lub gotówka