  • 11. Data: 2017-03-09 23:33:34
    Temat: Re: Przelew w USD do USA
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 3/9/2017 10:45 AM, k...@g...com wrote:
    > Dodam tez, ze nie ma zadnej metody autentykacji wysylania platnosci (kod sms,
    zdrapka czy token) !!!

    https://www.bankofamerica.com/privacy/online-mobile-
    banking-privacy/safepass.go

  • 12. Data: 2017-06-02 16:07:19
    Temat: Przelew w USD do USA
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Podsumowując. Żadnego ABA nie potrzeba. Przelew dotarł. Kosztował coś około 40 zł na
    dzień dobry i 60 zł kosztów pośrednich. Ale dotarł momentalnie i sprawę załatwiłem.

  • 13. Data: 2017-06-02 17:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

    > Podsumowując. Żadnego ABA nie potrzeba. Przelew dotarł. Kosztował coś
    > około 40 zł na dzień dobry i 60 zł kosztów pośrednich. Ale dotarł
    > momentalnie i sprawę załatwiłem.

    W sensie ze wybrałes przelew z opcja SHA i koszty posredników były na
    poziomie 60zł?
    Duza kwota?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 14. Data: 2017-06-02 17:26:33
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Koszty OUR. Kwota 4500 USD.

  • 15. Data: 2017-06-02 21:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

    > Koszty OUR. Kwota 4500 USD.

    Czyli po prostu przelew kosztował 100zł?
    Bo w OUR to własciwie od razu powinno być podane, prawda?

    W aliorze tez koło 100 kosztuje a kurs pewnie troche lepszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 16. Data: 2017-06-02 21:28:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Konfabulator Konfabulatorski k...@1...pl ...

    >Czyli po prostu przelew kosztował 100zł?
    >Bo w OUR to własciwie od razu powinno być podane, prawda?

    A gdzie tam, przeciez bank nie wie, ile to bedzie kosztowalo.
    A moze i wie, ale nie powie :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-06-02 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A gdzie tam, przeciez bank nie wie, ile to bedzie kosztowalo.
    > A moze i wie, ale nie powie :-)

    No to alior kantor wie i od razu kasuje ok 100zł.
    Jak wysłałem kiedys do GBR w opcji SHA to druga strona zapłaciła
    kilkukrotnie wiecej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 18. Data: 2017-06-03 07:24:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-02 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No to alior kantor wie i od razu kasuje ok 100zł.

    Nie wie. Pobiera ryczałt.
    Na jednym kliencie zarobi, na innym straci.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2017-06-03 13:05:56
    Od: k...@g...com

    Było do mnie uderzyć, ja bym dokładną kwotą w USD z mojego maerykańskiego konta
    przelał, a mi po kursie kantorowym na konto w mBanku. Bez prowizji, bym łatwo
    złotóweczki dostał na konto polskie niż kombinować jak tu USD do PL przelać.