  • 1. Data: 2017-02-21 17:21:55
    Temat: Giełda kryptowalut i wirtualny bank wchodzi do realnej bankowości
    Od: a...@g...com

    Czy wiecie co to jest Bitcoin?
    Czy wiecie że portal BitBay który umożliwia handel kryptowalutami daje już możliwość
    używania kart płatniczych i płacenia rachunków?

    Możecie za darmo założyć portfel BitCoina:
    https://affiliate.bitbay.net/38246

    Pozdrawiam
    Zen

  • 2. Data: 2017-02-21 21:58:54
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 21.02.2017 o 17:21, a...@g...com pisze:
    > Czy wiecie co to jest Bitcoin?

    To takie coś, co właściciel giełdy (np. BitBay) może wyciągnąć wtyczkę i
    przejąć 2 mln zł depozytów, i można mu nafiukać?

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2017-02-21 23:59:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-21 o 17:21, a...@g...com pisze:
    > Czy wiecie co to jest Bitcoin?
    > Czy wiecie że portal BitBay który umożliwia handel kryptowalutami daje już
    możliwość używania kart płatniczych i płacenia rachunków?

    Ja słyszałem że taka giełda się ostatnio zwinęła w trymiga i kasa z nią
    :-) ktoś coś wie więcej?

    Jak można nie ufając bankom które podobno strzegą instytucje państwowe
    ;-) zaufać czemuś takiemu?

  • 4. Data: 2017-02-22 09:40:21
    Od: a...@g...com

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 21:58:55 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
    > To takie coś, co właściciel giełdy (np. BitBay) może wyciągnąć wtyczkę i
    > przejąć 2 mln zł depozytów, i można mu nafiukać?

    Tak, admin takiej giełdy ma taką możliwość.
    Trzeba sobie z tego zdawać sprawę.

    :(

  • 5. Data: 2017-02-22 09:43:36
    Od: a...@g...com

    W dniu wtorek, 21 lutego 2017 23:59:55 UTC+1 użytkownik z napisał:
    > Ja słyszałem że taka giełda się ostatnio zwinęła w trymiga i kasa z nią
    > :-) ktoś coś wie więcej?

    BitCurex.
    TU masz więcej:
    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/bi
    tcurex-gielda-bitcoin-digital-future-atak,41,0,22234
    01.html

  • 6. Data: 2017-02-25 09:59:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 22 Feb 2017 00:40:21 -0800 (PST), a...@g...com wrote:
    > Tak, admin takiej giełdy ma taką możliwość.
    > Trzeba sobie z tego zdawać sprawę.

    Ale stawianie równoważni Bitcoin= giełda to już nieporozumienie.

    --
    Marek