  • 1. Data: 2017-02-18 23:31:06
    Temat: Najtańszy kantor internetowy ze spreadami walutowymi od 0,40%
    Od: xxx <k...@o...pl>

    Polecam kantor fritzexchange.pl Najniższe spready walutowe w Polsce a
    także bezpłatne przelewy między bankami.

    Przy wypłacie powyżej 15.000 EUR z kantoru na konto bankowe, trzeba
    zeskanować swój dowód (uwierzytelnić swoją tożsamość).

    Po zarejestrowaniu na stronie fritzexchange.pl a przed wymianą walut
    proszę o wpisanie kuponu rabatowego : marlod

    Upoważni on do tańszej wymiany walut w kantorze (mniejszego spreadu
    walutowego)

    W dni robocze w godz. 9.00-18.00 spready jakie można osiągnąć w kantorze
    fritzexchange.pl na EUR i USD to około 0,40-0,45%, podczas gdy w niby
    tanim Alior Kantorze ponad 0,60%-0,70%.
    Przy większych kwotach wymiany (równowartość 15.000 EUR) , możliwa
    negocjacja spreadu- polecam kontakt telefoniczny z dealerem walutowym.
    Kontakt na stronie www.fritzexchange.pl

    Fritzexchange.pl to najlepszy i najtańszy kantor internetowy w
    Polsce.Przelewy do głównych banków wymienionych na stronie fritzexchange
    dochodzą błyskawicznie w dni robocze i są bezpłatne.
    Zapraszam do współpracy przy wymianie walut.

  • 2. Data: 2017-02-19 00:55:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 23:31:06 UTC+1 użytkownik xxx napisał:
    > Polecam kantor fritzexchange.pl Najniższe spready walutowe w Polsce a
    > także bezpłatne przelewy między bankami.

    A jak gdzieś nizsze spredy znajde?

    > Przy wypłacie powyżej 15.000 EUR z kantoru na konto bankowe, trzeba
    > zeskanować swój dowód (uwierzytelnić swoją tożsamość).

    Czy zeskanowanie dowodu jest równoznaczne z uwierzytelnieniem tożsamości?

    > Po zarejestrowaniu na stronie fritzexchange.pl a przed wymianą walut
    > proszę o wpisanie kuponu rabatowego : marlod

    Nie działa- gdzie moge reklamacje wpisać?

    > Kontakt na stronie www.fritzexchange.pl

    Nie odbierają

    > Fritzexchange.pl to najlepszy i najtańszy kantor internetowy w
    > Polsce.Przelewy do głównych banków wymienionych na stronie fritzexchange
    > dochodzą błyskawicznie w dni robocze i są bezpłatne.

    na pewno najlepszy i najtańszy? Udowodnij?

  • 3. Data: 2017-02-22 23:32:54
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-02-19 o 00:55, Kris pisze:

    > A jak gdzieś nizsze spredy znajde?

    Pochwal się!

    > Czy zeskanowanie dowodu jest równoznaczne z uwierzytelnieniem tożsamości?

    Tak, zeskanowanie i odesłanie do fritzexchange

    > Nie działa- gdzie moge reklamacje wpisać?

    k...@o...pl ze screenem w którym masz wiadomość o nieuznaniu
    kuponu rabatowego

  • 4. Data: 2017-02-23 07:37:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 22 lutego 2017 23:32:53 UTC+1 użytkownik xxx napisał:

    > Pochwal się!

    Porównaj np z cinkciarz.pl i pochwal się co wyszło

    I co dalej z tym skanami robicie?

  • 5. Data: 2017-02-23 09:09:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 18 lutego 2017 23:31:06 UTC+1 użytkownik xxx napisał:
    > Polecam kantor fritzexchange.pl Najniższe spready walutowe w Polsce

    kłamstwo

  • 6. Data: 2017-02-23 23:04:49
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-02-23 o 07:37, Kris pisze:

    > Porównaj np z cinkciarz.pl i pochwal się co wyszło

    Nawet bez zniżek i w godzinach małego obrotu kursy fritzexchange są lepsze
    https://nowy.fritzexchange.pl/panel#exchange
    https://cinkciarz.pl/kantor/kursy-walut-cinkciarz-pl

    > I co dalej z tym skanami robicie?

    Niszczą, taka ustawa,że kwoty wymiany ponad 15.000 EUR trzeba
    zautoryzować. Możesz próbować za 14.999 EUR bez rejestracji:)

  • 7. Data: 2017-02-24 08:37:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 23:04:48 UTC+1 użytkownik xxx napisał:

    > Nawet bez zniżek i w godzinach małego obrotu kursy fritzexchange są lepsze
    > https://nowy.fritzexchange.pl/panel#exchange

    Link w do niczego. Kursów walut przynajmniej w nim nie widać;)

    > https://cinkciarz.pl/kantor/kursy-walut-cinkciarz-pl

    Ok sprawdzam godz 8,30:
    https://cinkciarz.pl/

    Waluta Kupno Sprzedaż
    USDPLN 4,0552 4,0720
    EURPLN 4,2954 4,3122
    GBPPLN 5,0919 5,1102
    CHFPLN 4,0309 4,0494

    https://fritzexchange.pl/

    Waluty Kupujemy Pomoc Sprzedajemy
    USD Up 4.0548 Up 4.0748
    EUR Up 4.2936 Up 4.3176
    CHF Up 4.0313 Up 4.0513
    GBP Up 5.0905 Up 5.1155

    > Niszczą, taka ustawa,że kwoty wymiany ponad 15.000 EUR trzeba
    > zautoryzować.

    I branie tych skanów a później ich niszczenie jest zgodne z prawem?

  • 8. Data: 2017-02-24 10:59:40
    Od: a...@g...com

    Ale Ty Kris podałeś tabelę z cinkciarza dla kwot powyżej 50 000 jednostek. Ta
    standardowa jednak lekko przegrywa z fritzem. Musiałbym jeszcze przetestować w
    cinkciarzu opcję transakcj klient - klient.

  • 9. Data: 2017-02-24 11:37:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 10:59:41 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:
    > Ale Ty Kris podałeś tabelę z cinkciarza dla kwot powyżej 50 000
    jednostek. Ta standardowa jednak lekko przegrywa z fritzem. Musiałbym jeszcze
    przetestować w cinkciarzu opcję transakcj klient - klient.

    A to sorry mój błąd
    Wlazłem na stronę główną cinkciarza i na strone główna fritza
    A cinkciarz na głównej podaje te lepsze kursy;)
    Ale z walutomatem spamerzy przegrywają
    Nie dość że spamują to jeszcze piszą nieprawdę
    No i jeszcze skanów DO wymagają które później niby niszczą a może nie niszczą

    https://www.walutomat.pl/kursy-walut/
    Para walutowa Kurs sprzedaży Kurs kupna
    EUR / PLN 4,3088 PLN 4,3047 PLN
    USD / PLN 4,0760 PLN 4,0705 PLN
    CHF / PLN 4,0520 PLN 4,0464 PLN

    https://fritzexchange.pl/

    Waluty Kupujemy Sprzedajemy Pomoc
    USD 4.0578 4.0778
    EUR 4.2967 4.3207
    CHF 4.0351 4.0542

  • 10. Data: 2017-02-24 15:41:53
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 11:37:22 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Nie dość że spamują to jeszcze piszą nieprawdę
    > No i jeszcze skanów DO wymagają które później niby niszczą a może nie niszczą

    W walutomacie podajesz chyba kursy z giedy a nie z kantoru:) Wida edukacja
    ekonomiczna nie jest najsilniejsza w spoeczestwie:)
    Nigdzie w kantorze internetowym nie kupisz waluty z takim spreadem jak pokazales w
    walutomacie. To gielda a nie kantor:) P