  • 1. Data: 2002-02-15 17:28:02
    Temat: Przelew przez internet z LGnet
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jak przelać pieniądze z netkonta w LGnecie przez kanał internetowy? Trzeba
    najpierw wybrać opcję "nowy kontrahent". Ok. Wybieram to polecenie. Przez chwilę
    pojawia mi się elegancka tabelka do wpisywania danych i zaraz mi znika. Nie mogę
    nic wpisać. Biała plama.
    Używam Netscape 4.0 na linuksie.

    Dlaczego nie wszystkie strony działają poprawnie? Czyżby moja przeglądarka to
    stary przeżytek? A dlaczego żaden bank nie oferuje bankowości elektronicznej
    przez Lynx? Zbyt dużo jav, flashów i innych bajerów szkodzi. Efektownie to
    wygląda, ale nie wszędzie działa.

    A BZ WBK, mBank oraz Inteligo chodzi bez zarzutu.