  • 1. Data: 2002-02-15 16:09:02
    Temat: [Allegro + VISA] Opłata za licytacje.
    Od: "LEGATO" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    po jakim czasie powinno pojawić się uznanie salda "konta" w Allegro po
    zapłacie kartą ? Poprosił mnie o to kolega, zrobiłem to a tu nici, chociaż
    wynik autoryzacji wg e-card był pomyślny (dla pewności zrobiłem to
    dwukrotnie :-) na małą kwotę). W dodatku mechanizm przekierowania na serwer
    e-card nie działał w moim IE 6.0 ....

    Czy ktoś ma doświadczenie w tym temacie

    Tomek Kulesza

  • 2. Data: 2002-02-15 16:11:39
    Temat: Re: [Allegro + VISA] Opłata za licytacje.
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    > wynik autoryzacji wg e-card był pomyślny (dla pewności zrobiłem to
    > dwukrotnie :-) na małą kwotę). W dodatku mechanizm przekierowania na

    Do 48 h aktualizuja stan konta.

    --
    minik