  • 1. Data: 2002-02-15 15:22:09
    Temat: Re: [pekao] visa dolorawa, jakie oprocentowanie?
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Czy moze znowu jest 0% ?

    Na zlotowej VC jest 0%.

  • 2. Data: 2002-02-15 15:23:05
    Temat: [pekao] visa dolorawa, jakie oprocentowanie?
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy moze znowu jest 0% ?

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-02-15 15:26:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Na zlotowej VC jest 0%.

    To na walutowej pewnie też :-((
    Kiedyś przysłali mi, że blebleble... likwidują oprocentowanie :-((, potem
    była "promocja" ;-) i napisali, że jeszcze przez jakiś czas będze
    oprocentowane, a potem to już koniec tego dobrego.
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-15 15:28:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > była "promocja" ;-) i napisali, że jeszcze przez jakiś czas będze
    > oprocentowane, a potem to już koniec tego dobrego.

    Pamietam ze kiedys byl taki "mily" komunikat na dole wyciagu, ze od dnia
    xx-xx oprocentowanie wynosi 0% :((
    Niedlugo pewnie taki sam los spotka Eurokonto (teraz jest chyba az 1,5%)
    skoro maja takie ambitne plany finansowe na 2002r.
    pzd

  • 5. Data: 2002-02-16 01:59:08
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > była "promocja" ;-) i napisali, że jeszcze przez jakiś czas będze
    > oprocentowane, a potem to już koniec tego dobrego.

    Zgadza sie na walutowej tez juz jest 0,00% !