  • 1. Data: 2002-02-15 17:45:21
    Temat: Inne grupy, listy o bankach
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

    Szukam polskich list o bankach.
    Kiedyś znalazłem jakąś listę o ebankach, był też tu post z adresem
    e...@s...icm.edu.pl, ale nie pamiętam kto go wysłał. Nie mam dostępu do
    icm i nigdzie nie znalazłem grupy ebank a potem nastąpiła katastrofa
    windowsowa...

    Z góry dzięki.
    Ps. Nie szukam konkurencji, piszę pracę dyplomową ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Wanias

  • 2. Data: 2002-02-15 18:03:29
    Temat: Re: Inne grupy, listy o bankach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wanias" <w...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > windowsowa...
    >
    > Z góry dzięki.
    > Ps. Nie szukam konkurencji, piszę pracę dyplomową ;)

    Ciekawe gdzie tego szukales ;). Wystarczy do wyszukiwarki wpisac slowo
    ebank ;).

    http://www.google.com.pl/search?as_q=ebank&num=100&b
    tnG=Szukaj+z+Google&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_pl
    &as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i
    &as_sitesearch=

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-02-15 18:39:47
    Od: "Wanias" <w...@U...tlen.pl>

> [...]

    http://www.google.com.pl/search?as_q=ebank&num=100&b
    tnG=Szukaj+z+Google&as_e
    pq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_pl&as_ft=i&as_filetype=&as
    ===

    W istocie :-)
    Ja wpisywałem to oczywiście w google, ale pokazywało zupełnie inne wyniki.
    Analfabeta ze mnie i z mojej windy :-)
    Dzięki wszystkim. Jest też pod adresem:
    http://www.karty.pl/inne/www/index2.htm

    --