  • 1. Data: 2006-04-20 13:14:15
    Temat: Przelew na złe konto (z Multi do PKO BP) - help
    Od: "tom" <p...@v...pl>

    Witam,

    Oddawałem część wpłaty człowiekowi z Allegro. Przelew wysłałem na konto z
    którego przyszła kilka dni wcześniej wpłata od niego i wpisałem jego dane jako
    właściciela konta.
    Dziś człowiek zeznał, że nie ma żadnego konta - więc konto należy zapewne do
    oddziału PKO BP w którym zrobił wpłatę.

    Czy pieniądze wrócą jakoś (same?, składać reklamację?) albo czy wypłacą mu je w
    oddziale na podstawie dowodu osobistego?

    Dzięki

    Tom

  • 2. Data: 2006-04-20 13:36:36
    Temat: Re: Przelew na złe konto (z Multi do PKO BP) - help
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tom wrote:
> [...]
    >
    > Czy pieniądze wrócą jakoś (same?, składać reklamację?) albo czy wypłacą mu je w
    > oddziale na podstawie dowodu osobistego?

    Jeśli to było konto banku, to wróci.
    Jak nie to za jakiś tydzień zacznij obdzwaniać bank.
    Oddadzą jak się zorientują, że to nie ich.

  • 3. Data: 2006-04-20 13:40:50
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Hmm
    poiwnny wrócić same, ale może to potrwać.
    lepiej reklamować

  • 4. Data: 2006-04-20 13:53:17
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    tom wrote:

    > Dziś człowiek zeznał, że nie ma żadnego konta - więc konto należy zapewne do
    > oddziału PKO BP w którym zrobił wpłatę.

    Miałem tak samo tylko bank inny. Przesłałem mu dokładne dane tego
    przelewu, kwota, data, tytuł itd zeby można było łatwo go
    zidentyfikować. Pieniądze odebrał w banku.

    Karol