  • 1. Data: 2006-04-20 13:03:53
    Temat: do jakiego banku z czekiem?
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Witam,

    Mam problem jedna z firm przysłała mi honorarium czekiem walutowymi mam
    problem :)
    Multibank w którym mam konto nie realizuje czeków , byłem w BPH, PKO SA i BP
    wszędzie mówią że muszę mieć u nich konto. :( a nie wiem czy gra jest warta
    świeczki bo kwota na czeku jest niewielka 20$, ale zawsze na kino czy lody
    dla syna.
    Czy znacie jakiś bank który zrealizuje czek bez konieczności zakładania
    konta?

    Łukasz

  • 2. Data: 2006-04-20 13:11:21
    Temat: Re: do jakiego banku z czekiem?
    Od: rooster <g...@W...gazeta.pl>

    loopa napisał(a):
> [...]
    > dla syna.
    > Czy znacie jakiś bank który zrealizuje czek bez konieczności zakładania

    W Pekao SA realizowałem czeki wystawiane przez
    Bank of America. Trwało to długo, prowizja była
    wysoka (chyba 20 zł), ale bez posiadania u nich
    konta dało się. Może na złą osobę trafiłeś.

  • 3. Data: 2006-04-20 13:25:43
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e280sa$a4t$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): loopa z adresu <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zawsze na kino czy lody dla syna.
    > Czy znacie jakiś bank który zrealizuje czek bez konieczności

    jakiej firmy jest to czek?
    BPH robią to najlepiej - nie trzeba konta, a czeki bankierskie kupują od
    ręki
    jeśli są problemy to idź do oddziału na Złotej. Chociaż pyrz Towarowej25 już
    też poiwnni wiedzieć co robić z czekami :)
    Zakładam, że w Warszawie, bo nie napisałeś o jakie miasto chodzi.

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 4. Data: 2006-04-20 13:31:25
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "rooster" <g...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W Pekao SA realizowałem czeki wystawiane przez Bank of America. Trwało to
    > długo, prowizja była wysoka (chyba 20 zł), ale bez posiadania u nich konta
    > dało się. Może na złą osobę trafiłeś.

    Kiedyś realizowałem takie czeki
    pekao sa - 20 zł opłaty i 3 miesiące czekania (jak masz u nich konto mogą
    wypłacić od ręki o ile czek i klient jest godny zaufania) W razie odmowy
    akceptacji czeku pobiorą ci zwrot spowrtem z konta
    PKO BP 10 zł i 6 miesiecy czekania nie trzeba było mieć rachunku, ale
    ciepliwości sporo :)
    BZWBK , bardzo szybko, ale minimalna prowizja albo 150 zł albo 150 $ już nie
    pamiętam w kazdym razie z tak małym czekim sie nie opłaci.
    Aha jeszcze bank śląski ma podobno przyzwoite warunki, ale u nich nie
    próbowałem, bo nie ma w moim miescie oddziału
    pozdrawiam
    Arek

  • 5. Data: 2006-04-20 14:06:19
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    już
    > też poiwnni wiedzieć co robić z czekami :)
    > Zakładam, że w Warszawie, bo nie napisałeś o jakie miasto chodzi.

    Chodzi o Warszawę byłem w BPH przy placu szembeka - grochowskiej,
    To znaczy ze PAnie w tych bankach kompletnie nie wiedzą co mogą a czego nie
    czy po prostu im się nie chce?

    czek jest z JPMORGAN CASE BANK, N.A. www.chase.com

    Łukasz

  • 6. Data: 2006-04-20 16:26:58
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > To znaczy ze PAnie w tych bankach kompletnie nie wiedzą co mogą a czego
    > nie
    > czy po prostu im się nie chce?

    Tego z grupy się nie dowiesz ale pewnie jedna (lub dwie) z tych odpowiedzi
    jest słuszna.

    > czek jest z JPMORGAN CASE BANK, N.A. www.chase.com

    Jeżeli wystawcą czeku jest bank to BPH dokona skupu czeku - od ręki
    dostaniesz kasę (opłata - 1,5% prowizji nie mniej niz 10zł). Plusz
    wytresował 2 wymienione oddziały w Wawie - tam też sie udaj.

    Darek

  • 7. Data: 2006-04-21 07:28:32
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@n...poczta.onet> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostaniesz kasę (opłata - 1,5% prowizji nie mniej niz 10zł). Plusz
    > wytresował 2 wymienione oddziały w Wawie - tam też sie udaj.

    dzięki

    pozdrawiam