  • 1. Data: 2006-04-20 08:33:51
    Temat: Kredyt hipoteczny CHF - ktory bank? (minimum biurokracji)
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy moglibyscie polecic mi bank, w ktorym ubiegalbym sie o kredyt hipoteczny.

    Mam dwa zalozenia:

    - zakladam zdolnosc kredytowa (nie powinno byc zadnych problemow z przyznaniem
    kredytu)
    - alergia na marmurowe banki, kolejki i urzedy (chyba dosc powszechna dolegliwosc)

    i kilka kryteriow:

    1) oczywiscie niskie oprocentowanie (CHF)
    2) bank, w ktorym mozna wszystko zalatwic jak najmniejszym wysilkiem, czyli
    minimum wizyt w banku, czy jakichkolwiek urzedach, elastycznosc, najlepiej
    jakby prawie wszystko udalo sie zalatwic zdalnie.
    3) elastyczny kredyt, czyli w przypadku nadwyzki srodkow, splacam wieksza
    czesc kredytu

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-04-20 11:39:56
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e27h1e$p9$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > najlepiej
    > jakby prawie wszystko udalo sie zalatwic zdalnie.
    > 3) elastyczny kredyt, czyli w przypadku nadwyzki srodkow,

    Wybor moze sie okazac niemozliwy. Banki z grupy BRE w sposob
    oczywisty nie sa w stanie wypelnic kryteriow 1) oraz szczegolnie
    2), natomiast w przypadku wiekszosci innych bankow musialbys
    zrezygnowac z zalozenia o alergii na realnie istniejace oddzialy.

    A tak ogolnie, to moze Pekao albo BPH ?

    marekz

  • 3. Data: 2006-04-20 11:52:24
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    MarekZ wrote on 2006-04-20 13:39:

    > A tak ogolnie, to moze Pekao albo BPH ?
    Pekao nie udziela kredytów w walucie innej niż PLN. Prędzej już PKO BP.

    Michał M

  • 4. Data: 2006-04-20 11:57:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:e27slv$m9e$1@inews.gazeta.pl...

    > Pekao nie udziela kredytów w walucie innej niż PLN. Prędzej już
    > PKO BP.

    Racja, w Pekao mialem na mysli Eurokonto Hipoteczne, ktore jest w
    zlotych, ale super spelnia kryterium 3). Z nadwyzek zawsze mozna
    sobie zakupic chf i trzymac az bedzie dobry moment do
    sprzedania...

    marekz

  • 5. Data: 2006-04-20 12:08:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    Racja, w Pekao mialem na mysli Eurokonto Hipoteczne, ktore jest w
    zlotych, ale super spelnia kryterium 3). Z nadwyzek zawsze mozna
    sobie zakupic kontrakt albo opcje na chf i trzymac az bedzie dobry
    moment do sprzedania...

    marekz

  • 6. Data: 2006-04-20 14:00:59
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > 2), natomiast w przypadku wiekszosci innych bankow musialbys
    > zrezygnowac z zalozenia o alergii na realnie istniejace oddzialy.

    Wlasnie zastanawialem sie nad mBankiem. Choc rzeczywiscie nawet z karta
    kredytowa mialem przeboje: a to zdjecie nie dobre, a to pani agentka nie moze
    dojechac, a to zapomnieli podsunac mi cos do podpisania, itp, itd...

    Takich sytuacji wlasnie chcialbym uniknac...

  • 7. Data: 2006-04-20 14:23:50
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:e2846r$1th$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dojechac, a to zapomnieli podsunac mi cos do podpisania, itp,
    > itd...
    >
    > Takich sytuacji wlasnie chcialbym uniknac...

    Zanim bys sie ewentualnie zdecydowal na mBank czy Multi (roznica w
    poziomie obslugi niezbyt duza) poczytaj sobie najpierw ich fora
    (szczegolnie mBanku). Wysortuj sobie posty o mPlanie... :]

    Jesli chcesz normalny kredyt, bez mechanizmu offsetowego, raczej
    trzymaj sie od BRE z daleka - nie warto sie denerwowac. :-)

    marekz