    From: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew ING->mBank
    Date: Tue, 17 Dec 2002 17:25:15 +0100

    "Bartek Horoniecki" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:18628212106.20021217162450@poczta.fm...
    > Ktoś się orientuje jak to bywa.... przelew poszedł dziś rano z ING o
    > 16 w mBanku ani śladu.
    > Orintują się grupowicze jak to bywa z propagacją czasu uwidocznienia
    > środków w mBanku od momentu zaksięgowania transakcji.

    Co to znaczy poszedł? Jeżeli złożyłeś w banku - to dojdzie jutro.
    Jeśli przez BSKOnline to
    jeżeli złożyłeś po 11.00 to dojdzie jutro
    jeśli złożyłeś przed 7.00 to dojdzie dziś
    jeśli złożyłeś pomiędzy 7.00 a 11.00 to
    dojdzie dziś - gdy masz konto komfort lub prestiż lub VIP
    w przeciwnym wypadku dojdzie jutro...

    Tak to z grubsza wygląda - doprecyzujcie mnie jeśli chodzi o godziny... ;-)

    RJCz