  • 1. Data: 2003-11-25 20:15:26
    Temat: Happy Birthday mBank !!! (3 rocznica)
    Od: "mBank" <x...@g...pl>

    Zapraszam na urodzinowy mChat dzis/jutro punktualnie o 00:00!!!

    http://www.mbank.com.pl/mczat/index.html

  • 2. Data: 2003-11-25 20:44:22
    Temat: Re: Happy Birthday mBank !!! (3 rocznica)
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "mBank" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam na urodzinowy mChat dzis/jutro punktualnie o 00:00!!!
    >
    > http://www.mbank.com.pl/mczat/index.html

    gratulacje! sto lat!
    jestescie jak narazie dla mnie najlepszym bankiem, w jakim kiedykolwiek
    mialam rachunek. tak trzymac!

  • 3. Data: 2003-11-25 20:47:38
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    > gratulacje! sto lat!
    > jestescie jak narazie dla mnie najlepszym bankiem, w jakim kiedykolwiek
    > mialam rachunek. tak trzymac!

    Koncert zyczen ;) ???
    Jesli tak to moge sie dolozyc, uwazam ze z moich doswiadczen bankowych (bylo
    ich sporo) mBank zrobil na mnie zdecydowanie najlepsze wrazenie.

    Fajas

  • 4. Data: 2003-11-26 20:53:06
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Fajas <s...@m...edu.pl> napisał(a):

    > Koncert zyczen ;) ???
    5 milionów klientów na PIĘCIOLECIE mBanku:)))))))))))))))))

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-11-26 21:00:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Dominiak napisał:

    > 5 milionów klientów na PIĘCIOLECIE mBanku:)))))))))))))))))

    Tak bardzo zle zyczysz dotychczasowym klientom mBanku? :-P

    Bartol

  • 6. Data: 2003-11-27 06:15:10
    Temat: Re: Happy Birthday mBank !!! (3 rocznica i WYSTARCZY)
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > 5 milionów klientów na PIĘCIOLECIE mBanku:)))))))))))))))))
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin
    > http://www.mbank.wizytowka.pl

    Może za miast tego zaczeliby dbać o istniejących klientów i wprowadzili
    jakieś ludzkie sposoby wypłacania gotówki? Dwa ostatnie lata to zastój.

    Stefanek - teraz klient VW

  • 7. Data: 2003-11-27 15:02:17
    Od: "fisz" <u...@g...pl>

    > Może za miast tego zaczeliby dbać o istniejących klientów i wprowadzili
    > jakieś ludzkie sposoby wypłacania gotówki? Dwa ostatnie lata to zastój.

    do końca roku się do zmieni :)

  • 8. Data: 2003-11-27 19:06:15
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "fisz" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > do końca roku się do zmieni :)

    wow - a jakies szczegoly?:)

  • 9. Data: 2003-11-27 19:55:27
    Od: "fisz" <u...@g...pl>

    > wow - a jakies szczegoly?:)

    nie mogę zdradzić :P :)

  • 10. Data: 2003-11-28 05:41:48
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    > nie mogę zdradzić :P :)

    oj, to moze na priva, albo nie wszystko, tylko troche?:) nikomu nie powiem:)

    rena