    From: "Matovy" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przekształcanie Multi Ja w Multi My - przestroga
    Date: Wed, 26 Nov 2003 08:57:12 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@gate-pebeka-dialog.lubin.dialog.net.pl

    Multikonto Ja z kredytem.
    Chciałem przekształcić Multikonto Ja z kredytem w Multikonto My z kredytem
    1. telefon do Multilinii - miła pani informuje o sposobie przeprowadzenia
    operacji: otwiera konto My z nowym numerem rachunku i dwa konta funkcjonują
    równocześnie, po otrzymaniu przez bank podpisanej umowy nowego konta MY, JA
    zostanie zamknięte, a wszystkie zlecenia i kredyt zostaną przeniesione na
    nowe konto My.
    2. skoro tak (trochę skomplikowana ta procedura) to pozmienialiśmy z żoną
    numery kont u pracodawców i tylko się cieszę, że nie chciało mi się wysyłać
    informacji o rachunku do USkarbowego, bo oto ...
    3. po 3-4 dniach dzwoni do mnie ta sama Pani mówiąc, że to jednak nie tak,
    numer rachunku zostaje ten sam, to otwarte już nowe konto My zamykają i że
    pocztą przyjdą po prostu aneksy zmieniające umowy JA, ale w ogóle wszystko
    OK
    4. no to OK. Wczoraj chciałem zapłacić otrzymaną w paździeniku kartą visa
    electron otrzymaną do multikonta Ja - komunikat - "Odmowa banku wystawcy
    karty" - cóż zdarza się - zapłaciłem gotówką. Wracam do domu, a tam czeka na
    mnie kolejny electron !?!
    5. dzwonię dzisiaj na Multilinię, żeby wyjaśnić o co chodzi, a chodzi o to<
    że:
    - stary electron został w związku z przekształceniem JA w MY zdezaktywowany
    - nowy electron jest do konta My, które zostało zamknięte
    - do nowego konta My powstałego z przekształcenia nikt nie zamówił kart
    Tak więc obecnie na czas jakiś zostałem praktycznie bez dostępu do gotówki -
    pani poradziła mi co prawda, że zawsze mogę wypłacić w placówce (100 km) lub
    skorzystać z posiadanej przeze mnie Visy Credit (to chyba jakiś chwyt
    marketingowy), ale ten pomysł postanowiłem pozostawić bez komentarza bo
    musiałoby być niecenzuralnie.

    Adam