  • 1. Data: 2003-11-25 19:07:01
    Temat: czy jescze w euronecie/inteligo/zmiana PIN jest mozliwe?
    Od: "jan" <j...@p...fm>

    witam!
    czy nadal w euronecie jest mozliwa zmiana PIN do karty inteligo? pamietam
    ostatni raz korzystalem kiedy wyplaty Inteligo karta byly bezplatne w
    euronecie... czy nadal jest taka mozliwosc i czy jest za to teraz oplata jak
    za wydanie gotowki?
    i czy bankomanty przy lukasie sa tak samo traktowane - jak euronety czy jest
    jakas roznica?
    dziekuje za pomoc
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-11-25 19:27:37
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik jan <j...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bq08pj$keo$...@a...news.tpi.pl...
    > witam!
    > czy nadal w euronecie jest mozliwa zmiana PIN do karty inteligo?

    Tak

  • 3. Data: 2003-11-25 19:44:25
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "jan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    > czy nadal w euronecie jest mozliwa zmiana PIN do karty inteligo? pamietam

    Tak.

    > czy nadal jest taka mozliwosc i czy jest za to teraz oplata jak
    > za wydanie gotowki?

    Zgodnie z TOiP - za darmo. Nie wiem skąd pomysł, że jak za wypłatę gotówki.

    > i czy bankomanty przy lukasie sa tak samo traktowane - jak euronety czy
    jest
    > jakas roznica?

    Bankomaty w Lukasie i Multi to są pełnowartościowe Euronety.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara