  • 1. Data: 2004-01-16 21:30:17
    Temat: Proszę o link
    Od: "Romek" <v...@i...pl>

    Czy zna ktoś stronę gdzie można znaleźć średnie kursy euro w danym miesiącu,
    chodzi mi o to żeby na JEDNEJ stronie były podane kursy tej waluty w
    poszczególnych dniach danego miesiąca. Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam! Romek

  • 2. Data: 2004-01-16 21:35:56
    Temat: Re: Proszę o link
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-16 22:30, Użytkownik Romek napisał:

    > Czy zna ktoś stronę gdzie można znaleźć średnie kursy euro w danym miesiącu,

    Ktorego kursu?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-01-17 09:33:31
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 16 Jan 2004 22:30:17 +0100, "Romek" <v...@i...pl> wrote:

    >Czy zna ktoś stronę gdzie można znaleźć średnie kursy euro w danym miesiącu,
    >chodzi mi o to żeby na JEDNEJ stronie były podane kursy tej waluty w
    >poszczególnych dniach danego miesiąca. Z góry dzięki za pomoc.
    chyba na stronach BRE.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2004-01-19 13:25:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Romek"
    > Czy zna ktoś stronę gdzie można znaleźć średnie kursy euro w danym miesiącu,
    > chodzi mi o to żeby na JEDNEJ stronie były podane kursy tej waluty w
    > poszczególnych dniach danego miesiąca. Z góry dzięki za pomoc.

    http://www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-01-19 16:02:06
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > chodzi mi o to żeby na JEDNEJ stronie były podane kursy tej waluty w
    > poszczególnych dniach danego miesiąca. Z góry dzięki za pomoc.

    Zajrzyj tutaj: http://www.nbp.pl/statystyka/index_inf.html
    To jest (jak sama nazwa wskazuje ;-) strona kursów NBP.

    m23m

  • 6. Data: 2004-02-18 21:45:43
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>