  • 1. Data: 2003-04-23 11:13:17
    Temat: Propozycja z mbanku Dopuszczalne Saldo Debetowe
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    Witam

    dostałem właśnie z mBanku list z propozycją Dopuszczalnego Salda Debetowego
    dla mnie.
    (w sumie dziwne bo nigdy nie prosiłem o to)

    jak to wyglada u nich w praktyce - pobieram sobie dzisiaj pieniądze
    przekraczajace moje środki i kiedy muszę oddać ?

    pytania laika - ale też nigdy nie korzystałem z takiej formy
    i jak wyglada jej atrakcyjnośc - skoro informują mnie że oprocentowanie DSD
    to 16,5%

  • 2. Data: 2003-04-23 11:13:53
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    olo wrote:
> [...]
    >
    > jak to wyglada u nich w praktyce - pobieram sobie dzisiaj pieniądze
    > przekraczajace moje środki i kiedy muszę oddać ?

    najlepiej dla banku jak ich nigdy nie oddasz to beda ci mogli za kazdy dzien
    liczyc odsetki :-)

    > pytania laika - ale też nigdy nie korzystałem z takiej formy
    > i jak wyglada jej atrakcyjnośc - skoro informują mnie że
    > oprocentowanie DSD to 16,5%

    bo jest atrakcyjne. Nominalne na poziomie 13% jest lepsze niz w wielu
    bankach. Ale jak nie potrzebujesz akurat kredytu to raczej sobie odpusc -
    50zl oplaty rocznej plus odsetki to raczej nie jest atrakcyjna oferta dla
    kogos kto chce pozyczyc dajmy na to 1tys zl.

    D.

  • 3. Data: 2003-04-23 11:25:50
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    olo wrote:

    > napisali że nie pobierają żadnych opłat za przyznanie DSD

    a za obsluge tez nie ?
    bylby to ewenement....

    D.

  • 4. Data: 2003-04-23 11:25:51
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > kogos kto chce pozyczyc dajmy na to 1tys zl.

    napisali że nie pobierają żadnych opłat za przyznanie DSD

    pożyczać od nich w sumie nic nie chcę - potraktowałem to jako ciekawostkę -
    na zasadzie a może mi się kiedyś przydałaby historia - ale czy taka historia
    klienta któremu przyznali DSD ale z niego nie korzystał jest dobra dla
    innego banku ??

  • 5. Data: 2003-04-23 11:33:21
    Od: m...@a...pl

> [...]
    > klienta któremu przyznali DSD ale z niego nie korzystał jest dobra dla

    Obawiam się, że nie bardzo. :-(
    Przyznanie Ci przez mBank DSD to przecież przejaw pozytywnej oceny Twojej
    zdolności kredytowej, a nie tworzenie historii kredytowej (tę byś miał, gdybyś
    DSD wykorzystywał i w terminie spłacał).
    A zdolność kredytową każdy bank i tak ocenia od początku...

    m23m

  • 6. Data: 2003-04-23 11:46:18
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > klienta któremu przyznali DSD ale z niego nie korzystał jest dobra dla

    Może mają jakąś promocję i za przyznanie nie pobierają... Ale jesli nie potrzebujesz,
    to podobnie jak Dave, ja bym nie brał tego. Jesli Ci to proponują, to znaczy że
    dobrze Cię oceniaja jako klienta, więc jak będziesz kiedyś potrzebował, to pewnie
    też Ci dadzą.
    Nasze banki jakoś tak średnio interesują się pozytywną historią kredytową z innych
    banków. Taki kredyt może nawet wpłynąć na Twoją niekorzyść w razie gdybyś chciał np.
    kartę kredytową, bo w zasadzie należy uwzględnić go w opisie zobowiązań finansowych
    (tak przynajmniej jest przy KK BZWBK)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2003-04-23 12:37:35
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    proponują, to znaczy że dobrze Cię oceniaja jako klienta, więc jak będziesz
    kiedyś potrzebował, to pewnie też Ci dadzą.

    A do jakiego konta? mBiznes?
    Bo przeca do eKonta nie ma DSD tylko kredyt, a do Biznes nie ma kredytu...

    Jak bedziesz potrzebowal to sie okaze ze nagle trzeba kupy papierow. IMHO
    brac.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2003-04-23 13:13:01
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > A do jakiego konta? mBiznes?

    tak do mBiznes

    > Bo przeca do eKonta nie ma DSD tylko kredyt, a do Biznes nie ma kredytu...
    >
    > Jak bedziesz potrzebowal to sie okaze ze nagle trzeba kupy papierow. IMHO
    > brac.

    póki co przysłali ofertę i miłe pismo
    chcą jeszcze ostatniego pita mcznego, pita rocznego, niezaleganie z zus i us

  • 9. Data: 2003-04-23 14:25:23
    Od: t...@p...onet.pl

    Dopuszczalne saldo debetowe jest produktem oferowanym także przez inne banki,
    np KB. Nie mylić z linią kredytową za korzystanie, z której trzeba płacić
    dodatkowe opłaty.

    Jest standardem, że przyznanie DSD nic nie kosztuje. Przykładowo w KB
    korzystajać z KB24 wyswietlają się dwie kwoty; saldo oraz saldo powiększone o
    DSD (lub o linie kredytową). Oczywiscie za korzystanie z DSD trzeba płacic
    odsetki.

    Tensor1.

    PS. Widzę, że nie tylko KB małpuje mBank ale także odwrotnie.

  • 10. Data: 2003-04-23 15:24:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

> [...]
    > dodatkowe opłaty.
    >
    > Jest standardem, że przyznanie DSD nic nie kosztuje. Przykładowo w KB

    TEEENSOOOR.
    Wiecej czytaj, mniej pisz.
    Czy ja ci nie mowilem, ze nie kazde pytanie pasuje do twojej jedynej
    odpowiedzi?
    Ty jest mowa nie o ROR typu KB24 tylko o KONTO FIRMOWE, gdzie bynajmniej DSD
    NIE JEST powszechnie spotykane.

    --
    Pozdrowienia
    ---