  • 1. Data: 2003-04-23 08:27:40
    Temat: + dla Millennium
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Jakiś czas temu składałem reklamację przez millenet; w efekcie okazało się
    że zawaliło PKO BP SA i choć jakiś czas temu sprawa została całkowicie
    wyjaśniona przez telefon to miło było otrzymać pismo z Millennium z
    załączonym pismem od PKO BP SA. Takie działanie , że na reklamację się
    odpowiada, buduje zaufanie do banku. Dodatkowo dodam, że moja sugestia
    dotycząca obcinania w opisie przelewu pierwszego zera przez aplikację
    millenet spowodowała że ten problem, raczej funkcjonalny niż użytkowy,
    został usunięty.
    A więc + dla Millennium.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-04-23 08:53:55
    Temat: Re: + dla Millennium
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Hmm,
    Gratuluje - ja nie mam takiego szczescia z reklamacjami w tym banku, staram
    sie jednak byc obiektywny i przyznac musze, ze ostatnio cos drgnelo na +.
    Jesli chodzi o Millenet to szybkosc odpowiedzi na uwagi i ich merytoryczna
    wartosc moglaby byc dobrym przykladem dla innych bankow ( choc to dalej faza
    testowania systemu i zobaczymy co bedzie dalej). Poza tym, na tle wzrostu
    kosztow prowadzenia rachunku w innych bankach Millennium tez przyjemnie
    zaskoczylo i mozna to chyba nawet zauwazyc na tym forum, gdzie wczesniej
    temu bankowi porzadnie sie obrywalo - calkowicie slusznie zreszta.
    pozdr.,
    darek

  • 3. Data: 2003-04-23 09:38:13
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > zaskoczylo i mozna to chyba nawet zauwazyc na tym forum, gdzie wczesniej
    > temu bankowi porzadnie sie obrywalo - calkowicie slusznie zreszta.

    No to ja nie wiem czy Wy macie takie szczęście czy ja takiego pecha?!
    średnio co kilka tygodni MUSZĘ wysłać do Millenium reklamację a zmusza mnie do
    tego... sam bank Millenium! Przykład ostatni: nieprawdziwe informacje
    przesylanie o mnie do BIK przez ww. bank, tzn. pojawiają się kredyty już dawno
    zamknięte i spłacone, a po drugie - i przede wszystkim - wysokość kwoty kredytu
    mieszkaniowego jest zawyżona prawie... 3-krotnie!!!!
    I czekam juz qrna prawie m-c na odpowiedz i znowu, zwyczajem tego banku
    odpowiedz przyjdzie po PONAD m-cu - a przeciez sprawa nie jest skomplikowana!
    Pomijam inne sprawy, ktore rozkladaja na lopatki, nawet biorac pod uwage jakies
    plusy, ktore owszem, jak wszedzie, rowniez w Millenium sie zdarzaja.

  • 4. Data: 2003-04-23 10:22:56
    Temat: Re: + dla Millennium - bzdura !
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl>
    +.

> [...]
    jakies
    > plusy, ktore owszem, jak wszedzie, rowniez w Millenium sie zdarzaja.

    plusem jest jedynie szybka odpowiedz, ze sprawe przekazują dalej ;-))
    Ja czekam na pisemna odpowiedz na reklamacje w sprawie:
    - zlecen stalych, wykonywanych w dawnym Gdanskim przed dniem wolnym a w ICBS
    po dniu wolnym albo w sobote zdejmuja forse a wysylaja w poniedzialek - na
    cos takiego nie moge sie zgodzic.
    - traktowania soboty jak dzien roboczy - dla zlecen stalych jest to kiepski
    pomysl
    - liczenia odsetek - zamiast zaokrąglania ucinają grosza, zarabiając w ten
    sposób na każdej transakcji liczenia odsetek przeciętnie 1/2 grosza
    przy stopie procentowej 0,5 i kwocie 722 zl za jeden dzien daja odsetek 0
    (722*1*0,5/36500 = 0,00989) a za 2 dni 1 grosz (dokładnie jest 0,01978 zł)

    Wg mnie to jest niezgodne z bankową rzetelnością i elementarna uczciwością !
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-04-23 22:12:02
    Od: l...@l...ru

> [...]
    >
    > Wg mnie to jest niezgodne z bankową rzetelnością i elementarna uczciwością !

    no rzeczywiście kwestie które które poruszasz w reklamacjach powalają!!!:)
    myślę że wymieniłeś tylko te powżniejsze reklamacje które złożyłeś bo tych
    drobnych nie opłacało się opisywać, co?:) a tak poważnie, to też mam u nich
    konto od kilku lat i generalnie uważam że jakość obługi ostatnio tam się
    poprawiła. mam u nich zarówno konto, kredyt i kartę kredytową i nie miałem do
    tej pory problemów a rzekłbym nawet że jestem zadowolony z tego banku. no
    oczywiście przy kwocie 722,1PLN nie naliczą dziennie grosza do rachunku a poza
    tym zlecenie stałe z soboty w wyślą w poniedziałek (brr..straszne)
    No ale nie można mieć wszystkiego:)
    pozdrawiam
    lukasz

  • 6. Data: 2003-04-23 22:15:54
    Od: k...@o...pl

> [...]
    poza
    > tym zlecenie stałe z soboty w wyślą w poniedziałek (brr..straszne)

    To sprawdź szybko CO o Tobie przesłali do BIKu! Tak na wszelki wypadek ;)

  • 7. Data: 2003-04-23 22:27:16
    Od: l...@l...ru

  • 8. Data: 2003-04-23 22:38:01
    Od: l...@l...ru

    > To sprawdź szybko CO o Tobie przesłali do BIKu! Tak na wszelki wypadek ;)

    no to chyba same pochlebne rzeczy bo tak się niestety składa że niedawno
    składałem wniosek o produkt kredytowy w innym banku i nie mieli zastrzeżeń do
    mnie jako kredytobiorcy a nie myślę żeby nie sprawdzili przy rozpatrywaniu
    wniosku:)
    pozdrawiam
    lukasz

  • 9. Data: 2003-04-24 10:18:03
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <l...@l...ru>
    > myślę że wymieniłeś tylko te powżniejsze reklamacje które złożyłeś bo tych
    > drobnych nie opłacało się opisywać, co?:)

    tu masz racje ;-)

    > tym zlecenie stałe z soboty w wyślą w poniedziałek (brr..straszne)
    > No ale nie można mieć wszystkiego:)

    jezeli umawialem sie z bankiem ze zlecenia ida przed dniem wolnym a oni
    zdejmuja z konta w sobote a wysylaja w poniedzialek to dla mnie granda!
    Na dodatek odpowiadaja na reklamacje, ze bank Gdanski przed przejsciem do
    Millennium mial zlecenia realizowane po dniu wolnym i ze z tego tytulu moja
    reklamacja nie ma racji bytu.

    Poza tym wiedz kolego ze kwota przelewu czy wysokosci odsetek nie ma
    znaczenia - albo cos jest robione dobrze albo zle. Jeżeli mechanizm /
    oprogramowanie jest do kitu to ja wole sie przekonac na mnijszych kwotach -
    ty mozesz obracac u nich wiekszymi - powodzenia ;-)
    *** blad ***