    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Propozycja z mbanku Dopuszczalne Saldo Debetowe
    Date: Wed, 23 Apr 2003 14:37:35 +0200

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:

> [...]

    Może mają jakąś promocję i za przyznanie nie pobierają... Ale jesli nie
    potrzebujesz, to podobnie jak Dave, ja bym nie brał tego. Jesli Ci to
    proponują, to znaczy że dobrze Cię oceniaja jako klienta, więc jak będziesz
    kiedyś potrzebował, to pewnie też Ci dadzą.

    A do jakiego konta? mBiznes?
    Bo przeca do eKonta nie ma DSD tylko kredyt, a do Biznes nie ma kredytu...

    Jak bedziesz potrzebowal to sie okaze ze nagle trzeba kupy papierow. IMHO
    brac.

    --
    Pozdrowienia
    ---