  • 1. Data: 2002-11-05 14:05:32
    Temat: Programy do Budżetu Domowego ?
    Od: "--Sm@R--" <s...@w...pl>

    Chciałbym kupić jakiś program do prowadzenia Budżetu Domowego. Pewnie wielu
    z was posiada taki. Ja znalazłem:
    - Skarbnik 2
    - JZK Moje Konto Plus

    Proszę poradźcie który jest dobrym programem ???
    Z moich testów wer Demo wynika że JZK Moje ... i Skarbnik są podobne. Stad
    trudność w wyborze.
    PODZIELCIE się SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI.
    ___________________________________

    Pozdrowienia, Smar
    GG: 481719
    Domowa: http://www.smar.prv.pl
    Moje zdjęcia: http://www.pbase.com/smar
    ___________________________________

  • 2. Data: 2002-11-05 14:23:59
    Temat: Re: Programy do Budżetu Domowego ?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "--Sm@R--" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Proszę poradźcie który jest dobrym programem ???
    > Z moich testów wer Demo wynika że JZK Moje ... i Skarbnik są podobne. Stad

    Jest jeszcze MS Money!
    Osobiście polecam jednak Ulubiony Arkusz Kalkulacyjny (TM) np.: MSExcel ;)

    RJCz

  • 3. Data: 2002-11-05 16:09:54
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On Tue, 5 Nov 2002 15:05:32 +0100, --Sm@R-- wrote:

    > Proszę poradźcie który jest dobrym programem ???

    Od dłuższego już czasu korzystam ze Skarbnika (miałem już wersję 1) i
    jestem zadowolony. Ma wszystko co potrzeba, a może po prostu już sie do
    niego przyzwyczaiłem. Korzystałem też kiedyś z Mojego Konta od JZK, ale jak
    na razie program jest wiczną wersją beta i wiecznie któraś z funkcji nie
    działa. Dlatego z tych dwóch typów polecam Skarbnika.
    W internecie powinieneś jeszcze znaleźć coś o nazwie "Menedżer Finansów"
    (www.intelitech.pl) - też prosta i przyjemna rzecz.
    Albo coś takiego "Moje Pieniądze 2001" (http://www.timsi.pl/mp/). Ten jest
    już bardziej rozbudowany. Też go testowałem i również wiecznie było coś nie
    tak. Może teraz jest lepiej.
    No i nie można zapomnieć o MS Money oraz Quickenie.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    If anything was worth doing, it would've already been done.
    Sig by Kookie Jar 6.1.7 (http://go.to/generalfrenetics/)

  • 4. Data: 2002-11-05 18:04:43
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    potwierdzam! Arkusz Kalkulacyjny Excel jest b. dobrym narzędziem.Mozesz sobie
    zbudować program wg. własnych potrzeb i w miarę korzystania z niego,
    odpowiednio go modyfikować.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-11-05 22:58:46
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Polecam Quicken. Zdecydowanie wygodniejszy od MS Money.
    Sam uzywam od wielu lat.

    MichalL

    --Sm@R-- wrote:
    :: Chciałbym kupić jakiś program do prowadzenia Budżetu Domowego.
    :: Pewnie wielu z was posiada taki. Ja znalazłem:
    :: - Skarbnik 2
    :: - JZK Moje Konto Plus
    ::
    :: Proszę poradźcie który jest dobrym programem ???
    :: Z moich testów wer Demo wynika że JZK Moje ... i Skarbnik są
    :: podobne. Stad trudność w wyborze.
    :: PODZIELCIE się SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI.
    :: ___________________________________
    ::
[...]
    :: --
    :: Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 6. Data: 2002-11-07 10:45:40
    Od: Rav_V3k <u...@k...home.pl>

    Był 05-11-2002 15:05 z sekundami, gdy "--Sm@R--" napisał(a) tak:
    > Chciałbym kupić jakiś program do prowadzenia Budżetu Domowego. Pewnie wielu

    np.:
    http://www.keyscreen.com/busnews.htm

    --

    ::: Rafał :::