    From: Human Being <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Programy do Budżetu Domowego ?
    Date: Tue, 5 Nov 2002 17:09:54 +0100
    Sender: Human <>

    On Tue, 5 Nov 2002 15:05:32 +0100, --Sm@R-- wrote:

    > Proszę poradźcie który jest dobrym programem ???

    Od dłuższego już czasu korzystam ze Skarbnika (miałem już wersję 1) i
    jestem zadowolony. Ma wszystko co potrzeba, a może po prostu już sie do
    niego przyzwyczaiłem. Korzystałem też kiedyś z Mojego Konta od JZK, ale jak
    na razie program jest wiczną wersją beta i wiecznie któraś z funkcji nie
    działa. Dlatego z tych dwóch typów polecam Skarbnika.
    W internecie powinieneś jeszcze znaleźć coś o nazwie "Menedżer Finansów"
    (www.intelitech.pl) - też prosta i przyjemna rzecz.
    Albo coś takiego "Moje Pieniądze 2001" (http://www.timsi.pl/mp/). Ten jest
    już bardziej rozbudowany. Też go testowałem i również wiecznie było coś nie
    tak. Może teraz jest lepiej.
    No i nie można zapomnieć o MS Money oraz Quickenie.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    If anything was worth doing, it would've already been done.
    Sig by Kookie Jar 6.1.7 (http://go.to/generalfrenetics/)