  • 1. Data: 2002-11-05 12:13:43
    Temat: [BZWBK] Pojawam się i znikam...
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Witam.

    Dwa razy zdarzyło się, że z podglądu netowego znikęła
    mi karta kredytowa. Dzisiaj zniknął mi ROR...

    Zamykam to konto, ileż można...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 2. Data: 2002-11-05 16:58:51
    Temat: Re: [BZWBK] Pojawam się i znikam...
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    <k...@N...pl> napisał w
    wiadomości news:aq8cnv$arj$1@news.tpi.pl...
    > Dwa razy zdarzyło się, że z podglądu netowego
    znikęła
    > mi karta kredytowa. Dzisiaj zniknął mi ROR...

    Hmm .... teraz chyba czas na lokaty ;-)

    > Zamykam to konto, ileż można...

    Obyś tylko zdążył :-)

    Pozdr.
    Sark

  • 3. Data: 2002-11-05 17:11:26
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aq8tp5$597$1@news.onet.pl, w...@p...onet.pl wrote:

    > Hmm .... teraz chyba czas na lokaty ;-)

    :)
    Jak miałem jeszcze ROR i lokaty w tym banku, to na wyciągach miesięcznych i
    tych "na żądanie" w oddziale zawsze wykazywało "suma lokat = 0 zł", ale Pani
    Opiekunka Klienta zawsze mnie pocieszała, że nie należy temu wierzyć.

    > Obyś tylko zdążył :-)

    Za to jaka przyjemność :))

  • 4. Data: 2002-11-05 18:32:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz"
    > Dwa razy zdarzyło się, że z podglądu netowego znikęła
    > mi karta kredytowa. Dzisiaj zniknął mi ROR...
    >
    > Zamykam to konto, ileż można...

    mi dwa razy konto głowne znikło - tak z samego ranka go nie było, a potem sę
    pokazało
    *** blad ***
    PS - uwazaj - przestali zlecenia przed dniem wolnym wykonywac, obciazaja w
    nowym systemie np. w sobotę a wysylają w poniedziałek

  • 5. Data: 2002-11-05 22:51:05
    Od: "Macio" <m...@p...com>

> [...]
    > Witam.
    >
    > Dwa razy zdarzyło się, że z podglądu netowego znikęła
    > mi karta kredytowa. Dzisiaj zniknął mi ROR...

    Ludzie to wszytko pikuś. Byłem dzisiaj świadkiem jak facetowi pokazało sie
    na koncie 16 tys złotych tytułem przelewu dla kogos innego. Po wyjaśnieniu
    facet odesłał tę kase spowrotem a kilka godzin później Bank ściągnoł mu tą
    kasę ponownie i napisał korekta błędnej operacji. Gość jest w plecy 16
    klocków.
    Potem byłem u innego i już od drzwi słyszałem jak rzuca mięchem do rzecznika
    prasowego BZWBK. Facet kilkakrotnie wczoraj i dzisiaj był multimilionerem i
    totalnym bankrutem. Jajca jakieś się dzieją. Operacje jakieś dziwne wpłaty
    wypłaty totalna rozpierducha.

    Macio

  • 6. Data: 2002-11-06 07:27:12
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    [...]
    > PS - uwazaj - przestali zlecenia przed dniem wolnym wykonywac, obciazaja w
    > nowym systemie np. w sobotę a wysylają w poniedziałek

    Juz dawno zredygnowalem ze stalych zlecen w tym banku.
    A dokladnie wtedy, kiedy musialem wydzwaniac od Kajfasza
    do Annasza (czytaj: od oddzialu do Poznania) bo z powodu jakiegos
    tam widzimisie zlecenia poszly tydzien wczesniej. A ze u mnie nie bylo
    srodkow w tym czasie, to zaden przelew nie poszedl.

    Dziadostwo...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gowna, przeciez miliony much nie moga się mylic!" - W.Lysiak