  • 1. Data: 2005-09-07 06:55:29
    Temat: Problemy z platnosciami on line - AllPay
    Od: "mac" <macieknn(nospam)@gazeta.pl>

    Witam,
    od kilku miesiecy mam na swojej stronie platnosci on line Allpaya i
    obserwuje nieudolnosc albo tej formy platnosci albo internautow z niej
    korzystajacych:
    - 60% ludzi w platnosciach allpay z przekierowaniem do sklepu po zakonczonej
    transakcji, gubi sie gdzies po drodze, nie wyloguje poprawnie ze swojego
    banku i w rezultacie nie sa przekierowani do sklepu. Czyli sam, recznie
    (email) sie do nich zglaszam, aby zakomunikowac im dalsze kroki
    - 80 % procent klientow w platnosciach AllPay z zakupem kodu dostepu ma
    takie same problemy j.w. czyli niepoprawnie przeprowadza kroki transakcji
    wobec czego do kazdego klient musze wysylac email ( zostawiaja go w mojej
    bazie) z "zakupionym" kodem dostepu

    Czy macie podobne problemy? A moze jest inna forma platnosci online -
    sprawdzona

    m.

  • 2. Data: 2005-09-08 07:01:36
    Temat: Re: Problemy z platnosciami on line - AllPay
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > "zakupionym" kodem dostepu Czy macie podobne problemy? A moze jest
    > inna
    > forma platnosci online - sprawdzona
    > m.
    Nie potwierdzam. Mam podpięty duży serwis i na razie zero problemów.

    --
    WWWojtas

  • 3. Data: 2005-09-08 14:08:10
    Od: "mac" <macieknn(nospam)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfonku$6sk$1@opal.icpnet.pl...
    > Nie potwierdzam. Mam podpięty duży serwis i na razie zero problemów.
    >
    > --
    > WWWojtas

    z Ktorej formy platnosci korzystasz?
    m.

  • 4. Data: 2005-09-09 07:01:27
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > z Ktorej formy platnosci korzystasz?
    > m.
    Mam udostępnione wszystkie (poza SMS).

    --
    WWWojtas

  • 5. Data: 2005-09-09 14:01:34
    Od: "mac" <macieknn(nospam)@gazeta.pl>

    > Mam udostępnione wszystkie (poza SMS).
    >
    > --
    > WWWojtas

    Ja mam przypadki wplaty przelewem na konto koncept belgia (firma allpay)...
    bez komentarza.

    M.

  • 6. Data: 2005-09-09 15:01:59
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > Ja mam przypadki wplaty przelewem na konto koncept belgia (firma
    > allpay)... bez komentarza.
    ????

    W.

  • 7. Data: 2005-09-09 16:52:52
    Od: "mac" <macieknn(nospam)@gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dfs85e$vjr$1@opal.icpnet.pl...
    > ????

    chodzi mi o to, ze Klienci przerywają sesje transakcjie, potem samodzielnie
    wchodzą na stronę allpay, tam znajdują numery konta (koncept belgia) i na
    nie wplacaja pieniadze. Dostaje takie zeskanowane przelewy z pytaniem
    "dlaczego jeszcze nie otrzymalem towaru"
    m.

  • 8. Data: 2005-09-10 11:46:38
    Od: "BlueSquare" <b...@o...pl>

    Użytkownik "mac" <macieknn(nospam)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie wplacaja pieniadze. Dostaje takie zeskanowane przelewy z pytaniem
    > "dlaczego jeszcze nie otrzymalem towaru"

    Napisz klientom, żeby kończyli sesje, a nie płacili Bóg wie gdzie.

    bs

  • 9. Data: 2005-09-13 13:48:41
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

> [...]
    > zeskanowane
    > przelewy z pytaniem "dlaczego jeszcze nie otrzymalem towaru"

    Jak napisał kolega "pode mną" to chyba problem klientów niż Allpaya?

    --
    WWWojtas