  • 1. Data: 2005-09-06 16:00:37
    Temat: BPH i Sezam MAX
    Od: Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl>

    No i oczywiście wyszło szydło z worka. Nie ma możliwości zmiany
    Srebrengo Sezama na Max. Starych klientów maja w nosie. Oczywiście można
    założyć nowe kotno i stare zlikwidować, ale ja dziekuje za takie zabawy.

    Ech, a miało być tak pięknie

    --
    Sebastian Maliszczak

  • 2. Data: 2005-09-06 21:23:29
    Temat: Re: BPH i Sezam MAX
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Sebastian Maliszczak wrote:
> [...]
    > Srebrengo Sezama na Max. Starych klientów maja w nosie. Oczywiście
    > można założyć nowe kotno i stare zlikwidować, ale ja dziekuje za

    ej - przeciez obiecuja pomoc w przenosinach z zachowaniem limitu debetowego,
    hehehehe ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-09-09 16:35:26
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Sebastian Maliszczak napisał(a):
> [...]
    > Srebrengo Sezama na Max. Starych klientów maja w nosie. Oczywiście można
    > założyć nowe kotno i stare zlikwidować, ale ja dziekuje za takie zabawy.

    Kupujesz auto. Nowe. Płacisz 50 000 PLN. Szyby na korbę, klima niet,
    wspomaganie niet, ABS niet, poduszki niet.
    Za miesiąc producent wprowadzi promocję. W cenie elektryka, klima,
    wspomaganie i ABS.
    Pojedziesz do dealera i będziesz się upominał, żeby Ci zamontowali za
    friko, a jak nie będą chcieli, to napiszesz na grupie dyskusyjnej, że są
    be i że czas pozbyc się takiego samochodu ?

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 4. Data: 2005-09-11 22:49:00
    Od: "TDJ" <tdj@N0!SPAMirc.pl>

    Użytkownik "PshemeK" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kupujesz auto. Nowe. Płacisz 50 000 PLN. Szyby na korbę, klima niet,
    ciach

    przyklad bez sensu, zmiena typu konta nie stanowi problemu

    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::T..D..J:::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    :: email: tdj[at]irc.pl gg: 3685497 www: xxx
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  • 5. Data: 2005-09-12 08:31:36
    Od: "Bartosz Małkowski" <b...@N...gazeta.pl>

    Sebastian Maliszczak <b...@c...krakow.pl> napisał(a):
    > Ech, a miało być tak pięknie

    Byłem wczoraj w BPH. Po pierwsze paniusie nic nie wiedziały o Max i
    tylko grzebały po papierkach. Po drugie to konto to kpina.
    Już wyjaśniam:
    Za prowadzenie: 12.95
    Za kartę Maestro: 29.00 rocznie, co daje 2.42 miesięcznie (ja
    potrzebuję swóch kart: dla siebie i żony)
    Dodatkowo ubezpieczenie karty: 3 zł (nie pobiera się jeśli dokonano
    4 operacji bezgotówkowych daną kartą).
    Co daje nam razem 23.79 zł miesięcznej opłaty.

    Kpina!
    Jak liczone przeze mnie w oddziale koszty doszły do 17,79 to
    stwierdziłem że to jest śmieszne i bank nazywa się BPHahahahaha.
    Ale jak doszło jeszcze ubezpieczenie (paniusia i tak twierdziła, że
    to 2.50 a nie 3.00) i zasady jego (nie)naliczania to przestało być to
    śmieszne.

    Pozdrawiam!

    --
    Bartosz Małkowski

  • 6. Data: 2005-09-23 17:43:23
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "Sebastian Maliszczak" <b...@c...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:dfke8f$1ns$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    można
    > założyć nowe kotno i stare zlikwidować, ale ja dziekuje za takie

    BZDURA! No i po co takie rzeczy wypisujesz? Czytaj wątek powyżej, a
    zobaczysz nawet regulamin. Pewnie inny bank ci płaci za taką
    antyreklamę. Je za to BP-H zareklamuję :) Mam konto ponad 10 lat i do
    tej pory nie skrewili. Reklamacje (nieliczne) zawsze rozpatrywali na
    moja korzyść i szybko. Zwrócili nawet wartość karty po jej wznowieniu,
    mimo, że zwróciłem już po jej otrzymaniu (czyli oni zapłacili
    acquire-owi)
    Leszke

  • 7. Data: 2005-09-23 18:53:12
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > hehehehe ;)

    rozumiem, że pośmiejemy się wspólnie:)) - najlepsza jest infolinia Sezam-u
    Max - trzy razy dzwoniłam, trzy razy mnie gdzieś przełączano, aż w końcu się
    wściekłam i porządnie powiedziałam co o tym sądzę,ale niestety nie
    dowiedziałam się żadnych konkretów bo jak zwykle infolinia bph jest bardzo
    nieprofesjonalnie przygotowana...

  • 8. Data: 2005-09-23 19:00:12
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

    > Podaj Leszek Oddział gdzie masz konto, bo to chyba nieliczny w Polsce gdzie
    są wyedukowani i bardzo kompetentni pracownicy bph - problem tego banku polega
    na tym, że ma bardzo duzy odsetek bardzo źle wyszkolonych pracowników, ale
    zwracam honor mam tam konto 4 lata i działa wszystko bez zarzutu

  • 9. Data: 2005-09-23 19:58:53
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "Bartosz Małkowski" napisał

    > Byłem wczoraj w BPH.

    > Dodatkowo ubezpieczenie karty: 3 zł (nie pobiera się jeśli dokonano
    > 4 operacji bezgotówkowych daną kartą).
    > Co daje nam razem 23.79 zł miesięcznej opłaty.

    Jesteś pewnien? Mnie mówili, że nie ma dodatkowej opłaty jesli nie ma
    4-rech transakcji.
    Ponadto jeśli nawet są, to jest prawie tak jak w ich normalnych kartach,
    a przy max możesz bez prowizji wybierać we wszystkich - i tu widze zysk.
    W w-wie, to może pikuś ale na prowincji w większości miast są bankomaty
    ... ale PKO czy PeKaO i zawsze płacę prowizje...
    Leszek

  • 10. Data: 2005-09-24 07:12:07
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "ewela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ale
    > zwracam honor mam tam konto 4 lata i działa wszystko bez zarzutu

    Różnie było
    Zaczęło się od oddziału w Domu Marynarza w Szczecinie, potem (po jego
    zlikwidowaniu i połączeniu z PBK) w odziale PBK obok D.Marynarza,
    wreszcie w Goleniowie (również po PBK). Różnie bywa (obsługa z
    "rdzennego" BP-H była wg mnie lepiej przeszkolona), ale bank, to nie
    tylko kasa i pani obsługująca, ale także kierownik, obsługa telefoniczna
    i centrala, gdzie również rozpatrują wszystko. Mamy więc szansę na
    podobną obsługę. Ostatnio w odziale przygotowali mi porównanie max i
    srebrnego - ładnie z ich strony :) Myślę jednak, że wystarczy poprosić
    :)

    Leszek