  • 1. Data: 2005-09-06 16:24:11
    Temat: [BPH] Sezam Max - promocja
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mi może wytłumaczyć czego się tyczy "Sezam Max - Regulamin
    Promocji" (http://www.bph.pl/res/docs/det/sezam_max_reg.pdf) ?
    Bo ja tam nic "promocyjnego" nie widzę, no chyba, że dla banku.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 2. Data: 2005-09-06 16:33:16
    Temat: Re: [BPH] Sezam Max - promocja
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > Czy ktoś mi może wytłumaczyć czego się tyczy "Sezam Max - Regulamin
    > Promocji" (http://www.bph.pl/res/docs/det/sezam_max_reg.pdf) ?
    > Bo ja tam nic "promocyjnego" nie widzę, no chyba, że dla banku.

    ostrzegaja w nim lojalnie, ze przerobia ci na srebrnego sezama
    po pobraniu kary 50 zl za brak comiesiecznej wplaty 1000
    *** blad ***
    PS - pewnie w TOiP tego juz nie ma :-)

  • 3. Data: 2005-09-06 16:39:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    blad wrote:
    > ostrzegaja w nim lojalnie, ze przerobia ci na srebrnego sezama
    > po pobraniu kary 50 zl za brak comiesiecznej wplaty 1000
    > *** blad ***
    > PS - pewnie w TOiP tego juz nie ma :-)

    No dobrze, ale dlaczego jest to regulamin _promocji_ :-)
    Ech. BPH miał od jakiegoś czasu pop.... TOiP i tak juz chyba zostanie.[1]

    KJ

    [1] nie chodzi o samą wysokośc opłat, ale o zamotanie TOiP.

  • 4. Data: 2005-09-06 16:41:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś mi może wytłumaczyć czego się tyczy "Sezam Max - Regulamin
    > Promocji" (http://www.bph.pl/res/docs/det/sezam_max_reg.pdf)  ?
    > Bo ja tam nic "promocyjnego" nie widzę, no chyba, że dla banku.

    Hehehe, cały BePeHahahaha
    W ramach promocji Bank może zmienić typ rachunku Klienta z Sezam Max
    na Srebrny Sezam oraz zamknąć kartę płatniczą debetową Maestro Sezam Max
    za promocyjną jednorazową opłatę w wysokości 50 zł ;-D

    A w końcu czy promocja zawsze musi być tylko dla klientów?
    To byłby typowy przykład dyskryminacji,
    to absolutnie niesprawiedliwe!;-)

    Żądamy równouprawnienia dla banków!
    Bank nie może być gorszy od klienta!;-)

  • 5. Data: 2005-09-07 00:15:21
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    S.T. wrote:

> [...]
    > za promocyjną jednorazową opłatę w wysokości 50 zł ;-D
    >
    > A w końcu czy promocja zawsze musi być tylko dla klientów?

    Koledzy, pisać to może umiecie, ale czytać to ni cholery!!

    (Odnosi się to do całej trójcy "przedpiśców" - z autorem
    wątku włącznie!)

  • 6. Data: 2005-09-07 05:51:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 02:15:21 +0200,
    osoba podpisana: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>
    napisała:
    [...]
    > Koledzy, pisać to może umiecie, ale czytać to ni cholery!!
    Chwila. Pierwsze moje zdanie jest "Czy ktoś mi może wytłumaczyć ?"
    Więc słucham: co takiego jest w regulaminie "promocji" poza nabyciem
    przez bank prawa do skasowania 50 PLN oraz ew. konwersji do Srebrnego
    sezama ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 7. Data: 2005-09-07 10:47:29
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    jo44 wrote:
    > Koledzy, pisać to może umiecie, ale czytać to ni cholery!!

    Rozumiem że masz na myśli czytanie ze zrozumieniem,
    bo właśnie ni cholery nie potrafię zrozumieć istoty tej promocji.

    Czytam sobie, że:
    "Posiadacz w okresie promocji 5.09-30.11.2005 otwiera konto Sezam Max na
    warunkach określonych w Umowiach, Regulaminie oraz TOiP Banku BPH"

    I tak sobie główkuję, że BePeHahahaha, otworzyć to konto
    na warunkach określonych w Umowiach, Regulaminie i TOiP
    można tylko w okresie tej promocji, a poza promocją to też można otworzyć
    ale już na warunkach nigdzie nie okerślonych?
    A może promocja ma polegać na tym, że to konto w ogóle da się otworzyć?
    Czyli, że 'promocją' jest tu samo uzyskanie możliwości
    założenia konta Sezam Max?? Czy tak?

    O Ty, który zgłębiłeś Tajniki Czytania, bądź łaskaw
    i objaśnij nam, maluczkim, co ni cholery ...

  • 8. Data: 2005-09-09 16:31:36
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    S.T. napisał(a):

> [...]
    > można tylko w okresie tej promocji, a poza promocją to też można otworzyć
    > ale już na warunkach nigdzie nie okerślonych?

    Gdzie w cytowanym przez Ciebie fragmencie znajduje się informacja, że
    TYLKO ? Bo jakoś jej nie złapałem...

    > A może promocja ma polegać na tym, że to konto w ogóle da się otworzyć?
    > Czyli, że 'promocją' jest tu samo uzyskanie możliwości
    > założenia konta Sezam Max?? Czy tak?

    Między innymi. Poza promocją nie możesz otworzyć konta Sezam Max.

    > O Ty, który zgłębiłeś Tajniki Czytania, bądź łaskaw
    > i objaśnij nam, maluczkim, co ni cholery ...

    Czy Ty aby przypadkiem nie wykonujesz zawodu dziennikarza ?

    Pozdrawiawm

    PshemeK

  • 9. Data: 2005-09-23 19:52:33
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał
    > Czy ktoś mi może wytłumaczyć czego się tyczy "Sezam Max - Regulamin
    > Promocji" (http://www.bph.pl/res/docs/det/sezam_max_reg.pdf) ?
    > Bo ja tam nic "promocyjnego" nie widzę, no chyba, że dla banku.

    Chodzi o to, że normalnie musiałbyś zamknąć Srebrny Sezam, żeby
    skorzystać z promocji dla nowych klientów. Tu możesz wszystko
    przetransferować do nowego konta - nie tracisz przywilejów stałego
    klienta.
    Traciłeś np przy poprzedniej promocji z Weiss-em. Wówczas można było nie
    płacić za rachunek w ogóle ale trzeba było zamknąć dotychczasowy. Nie
    zdecydowałem się.

    Ten regulemin zrobiono najwyraźniej aby klienci (jak np ja) nie czuli
    się poszkodowani z powodu utraty przywilejów. Zapis o 50 zł ma natomiast
    zwrócić uwagę, że przy zmianie rachunku na mniej kosztowny płacisz 50 zł
    prowizji. Miałoby to miejsce np przy przejściu ze złotego na max.
    Warunkiem posiadania Max-a jest stały i regularny wpływ - nie masz go to
    tracisz Max-a. Wówczas otrzymujesz srebrny i płacisz nie 12 a 9 zł, więc
    przechodzisz na mniej kosztowny.
    Lojalnie uprzedzają, że to kosztuje 50 zł.
    Ja chyba zmienię srebrny na max, bo karta kosztuje co prawda 29zł ale i
    tak przez zapłacę za kartę ze srebrnego 2 czy 2,5 miesięcznie czyli
    podobna kwotę. Niestety przy mniej niż 4-rech transakcjach dopłacę
    jeszcze 2 zł/mies. Przy max 29 to max :)
    Pani z BP-H zrobiła mi porównanie - wkleiłem poniżej.
    Troszkę się tabelka zmieniła w formacie txt ale chyba odczytacie :)

    Pozdrawiam
    Leszek

    Lokaty Do 20000,00/ Od 20000 do 50000 / Od 50000 do 100000 / Od
    100000,01

    Sezam Srebrny / MAX
    0,10 / 4
    1,00 / 4
    1,50 / 4
    2,00 / 4

    RÓŻNICE W TARYFIE OPŁAT I PROWIZJI

    SERBRNY SEZAM
    SEZAM MAX

    Prowadzenie rachunku
    9,95 zł
    12,95 zł

    Udostępnienie internetowej skrzynki pocztowej
    1,00 zł
    W cenie pakietu

    Odwołanie polecenia zapłaty lub jego modyfikacja
    5,00 zł
    W cenie pakietu

    Realizacja zlecenia stałego do innego banku
    1,00 zł
    1,50 zł

    Modyfikacja kwoty zlecenia stałego
    3,00 zł
    W cenie pakietu

    Wypłata na asygnatę w kasie
    5,00 zł
    W cenie pakietu

    Wydanie i wznowienie karty płatniczej-Maestro
    Bez opłat
    29,00 zł(wypłaty we wszystkich bankomatach każdego banku-bez opłat)

    Obsługa karty
    2,00 zł
    0,00 zł

    Wydruk zestawienia transakcji z bankomatu Banku BPH
    Bez opłat
    0,95 zl

    Pozostałe składniki taryfy opłat i prowizji dla obu kont - takie same.

  • 10. Data: 2005-09-23 19:59:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 21:52:33 +0200,
    osoba podpisana: Leszek <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" napisał
    >
    > Chodzi o to, że normalnie musiałbyś zamknąć Srebrny Sezam, żeby
    > skorzystać z promocji dla nowych klientów. Tu możesz wszystko
    Czekaj. Ale ja chce otworzyć konto Sezam Max _bez_promocji_ nie da się?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.