  • 1. Data: 2005-09-06 17:24:01
    Temat: Pytanie-pilnie pomocy !
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Witam !!!

    Szanowni grupowicze, mam sprawe, moze ktos obeznany mi pomoze.
    Chcialbym wziasc kredyt gotowkowy w banku. Czy moj tesc moze wystawic
    mi zaswiadczenie o zarobkach i o tym ze pracuje u niego na czas nie
    okreslony. On oczywiscie na to by poszedl....prowadzi wlasna firme
    hydrauliczna...Czy cos takiego ma szanse powodzenia? Oczywiscie gdy
    bank zadzwoni do niego on potwierdzi telefonicznie ze u niego pracuje.
    Czy da rade takie cos zalatwic, czy bank grzebie w tych calych zusach
    i innych ? Jak to wyglada. To uratowalo by mi zycie :(...

    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2005-09-06 17:25:19
    Temat: Re: Pytanie-pilnie pomocy !
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
    [...]

    > Czy da rade takie cos zalatwic, czy bank grzebie w tych calych zusach
    > i innych ? Jak to wyglada. To uratowalo by mi zycie :(...

    Zwykle nie. Natomiast jak powinie Ci się noga i przestaniesz spłacać to
    mozecie (obaj) odpowiadać za wyłudzenie.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 3. Data: 2005-09-06 23:18:55
    Od: "Mark" <mark@CUT_ITonet.pl>

    > Zwykle nie. Natomiast jak powinie Ci się noga i przestaniesz spłacać to
    > mozecie (obaj) odpowiadać za wyłudzenie.

    Mogą, ale na 99,9% nie będą. Klienci z "poprawionymi" zaświadczeniami o
    zarobkach zawsze świetnie spłacają po krótkim uświadomieniu ich przez
    windykację/dział fraud o konsekwencjach...

    Pozdro,
    Mark