  • Data: 2002-03-12 22:06:42
    Temat: Problem - zakupy w internecie
    Od: "mb" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Próbowałem zamówić płytę CD w Stanach przy użyciu VE Inteligo . Po
    wypelnieniu formularza otrzymalem informacje: blad transakcji, kod CVV2 i
    adres odbiorcy nie zgadza sie z adresem rachunku. Probowalem kilka razy i
    ciagle dostawalem odpowiedzi typu: odmowa transakcji blad taki czy taki.
    Poprosilem znajomego posiadacza VE Inteligo (nazwijmy go X) o wykonanie
    zamowienia. Podawal siebie jako platnika, mnie jako odbiorce. Efekt taki
    sam: brak potwierdzenia transakcji, komunikaty o bledach. Kolejny znajomy
    (Y), tym razem Visa Classic BGZ - odmowa, blad transakcji. I nagle jak w
    niezlym horrorze: SMS od Inteligo: obciazenie tyle a tyle, trans.- karta.
    Po zalogowaniu na Inteligo okazuje sie, ze mam tygodniowa blokade na kwote
    transakcji, X ma dwie blokady na ta kwote, Y zastanawia sie jak to
    sprawdzic.
    Kilka pytan: Ile plyt kupilem? Zadna, jedna, od trzech wzwyz? Czy skoro nie
    dostalem potwierdzenia od dostawcy to wszystkie transakcje zostana po
    tygodniu anulowane? Pani w infolinii Inteligo twierdzi, ze powinienem czekac
    tydzien, a potem sie zobaczy. Jakies sugestie? Z goory dziekuje.